Określenie i przygotowanie oferty inwestycyjnej gminy na Warmii i Mazurach
05.12.2024
Olsztyn
11 grudnia 2024 r. w Olsztynie odbędzie się drugie szkolenie z cyklu „Invest in Warmia and Mazury”, organizowane w ramach projektu „Promocja gospodarcza Warmii i Mazur 2024+”, współfinansowanego z Funduszy Europejskich dla Warmii i Mazur na lata 2021-2027.

Zaproszenie do udziału w szkoleniu pt. „Określenie i przygotowanie oferty inwestycyjnej gminy” skierowane jest do pracowników jednostek samorządu terytorialnego z województwa warmińsko-mazurskiego, zajmujących się obsługą inwestora i promocją gospodarczą.
Udział w szkoleniu to szansa na:
- poszerzenie wiedzy z zakresu marketingu terytorialnego,
- poznanie dobrych praktyk w obsłudze inwestorów,
- wymianę doświadczeń z innymi przedstawicielami JST,
- wzmocnienie umiejętności budowania pozytywnego wizerunku gminy jako atrakcyjnej lokalizacji dla inwestorów.
Miejsce szkolenia: Hotel Warmiński w Olsztynie, ul. Kołobrzeska 1.
Zgłoszenia przyjmowane są do 9 grudnia drogą mailową na adres: p.puza@warmia.mazury.pl., liczba miejsc ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.
Udział w szkoleniu jest bezpłatny.
Więcej informacji na stronie organizatora wydarzenia
- Wszystko
- Aktualności (811)
- Wiedza (374)
- Kalendarz (1451)
- Centrum Wsparcia (342)
-
Artykuł
Wymiana handlowa Unii Europejskiej z Chinami
Chiny są największym dostawcą towarów do UE i 3. odbiorcą europejskiego eksportu
WydarzenieForum Unia Europejska-Kenia 2025
Forum ma na celu wzmocnienie więzi handlowych i gospodarczych między UE a Kenią
WydarzenieWebinarium – rynek japoński dla sektora medycznego i farmaceutycznego
PARP zaprasza na webinar, podczas którego poruszone zostaną zagadnienia związane z ekspansją na ryne…
WydarzenieConstruct & Design 2025
Construct & Design to największe w Izraelu targi branży budowlanej i wystroju wnętrz
WydarzenieWarmia i Mazury w Korei Południowej
Trwa nabór na misję gospodarczą! – Invest Warmia i Mazury
-
Artykuł
Polski sektor TSL w dobie spowolnienia gospodarki Niemiec
W jaki sposób obecna sytuacja makroekonomiczna Niemiec oddziałuje na branżę transportową w Polsce
ArtykułCo wybierają Chinki? Trendy w produktach zdrowotnych dla ciężarnych
Do 2026 r. wartość chińskiego rynku produktów zdrowotnych dla ciężarnych ma wzrosnąć do 9,5 mld USD
ArtykułHiszpańska gospodarka i jej znaczenie dla polskich eksporterów
Hiszpański rynek odgrywa coraz ważniejszą rolę dla polskich przedsiębiorców
ArtykułPolska na ENEX 2025 w Tokio – podsumowanie
W dniach 29-31.01.2025 r. w Tokio odbyły się targi ENEX, gdzie PARP zorganizowała polskie stoisko
ArtykułWzrost popularności e-administracji w Europie
W 2024 roku aż 70 proc. Europejczyków korzystało z usług e-administracji
-
Artykuł
Giełda wierzytelności
Narzędzie, dzięki któremu wierzyciele mogą szybko zamienić zaległe płatności na gotówkę
PodcastKanada – jak dostosować strategię do regionalnych różnic
W 14. odcinku o tym, dlaczego polskie produkty zyskują w Kanadzie i jak CETA wpływa na eksport
ArtykułSkuteczne strategie marketingowe na rynku chińskim
Strategie marketingowe w Chinach podążają za rosnącą cyfryzacją i preferencjami konsumentów
ArtykułKolumbia dla polskich firm – jak działać w sercu Ameryki Łacińskiej
W 13. odcinku o tym, dlaczego w Kolumbii biznes to relacje, a nie szybkie decyzje
ArtykułSkuteczne strategie komunikacyjne na rynku indyjskim
Indyjska kultura biznesowa kładzie duży nacisk na spotkania osobiste i nawiązywanie relacji
-
Wydarzenie
German-Poland FinTech Bridge
Tematami spotkania będą m.in. możliwości współpracy, promocji innowacji finansowych i technologii pł…
WydarzenieCybersec Europe 2025
Stoisko PAIH na Cybersec Europe 2025, jednym z najważniejszych wydarzeń w Europie poświęconych bezpi…
WydarzenieNowoczesne budownictwo prefabrykowane – polska szansa eksportowa
Branża prefabrykacji w Polsce generuje rocznie około 10 mld PLN przychodu, z czego 5 mld PLN z moduł…
WydarzenieTurkeybuild Istanbul 2025
Turkeybuild Istanbul to największe targi branży budowlanej w Turcji. W ubiegłorocznej edycji uczestn…
WydarzenieWarsztaty dla firm z branży maszyn i urządzeń
Programy dotacyjne i wsparcie instytucjonalne rozwoju eksportu oraz ekspansji inwestycyjnej w polski…
-
Instytucja
Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
POLSA odpowiada za promocję polskiego sektora kosmicznego w kraju i za granicą
InstytucjaKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (KOWR)
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa prowadzi działalność promocyjną i informacyjną, mającą na celu pr…
InstytucjaNarodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBR)
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBR) to agencja rządowa wspierająca rozwój innowacyjnej gospodark…
InstytucjaPolska Organizacja Turystyczna (POT)
Polska Organizacja Turystyczna (POT) jest państwową osobą prawną utworzoną w celu wzmocnienia promoc…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.