Panama: brama do ekspansji na rynki Ameryki Centralnej
06.09.2023
Online
Panama to najlepiej skomunikowany kraj w Ameryce Łacińskiej, pełniący rolę hubu transportowego dla globalnego handlu. Oprócz rozwiniętej infrastruktury kraj ten oferuje szereg zachęt inwestycyjnych. Dzięki stabilnej sytuacji politycznej i gospodarczej, Panama wytyczyła ścieżkę postępu gospodarczego dla całego regionu Ameryki Środkowej i Karaibów, zdobywając zaufanie i uwagę zarówno międzynarodowych koncernów, jak i rządów, co potwierdzają licznie realizowane tam inwestycje.
Panama jest jednym z najlepiej strategicznie usytuowanych krajów na świecie, z dostępem do dwóch oceanów: Atlantyku i Pacyfiku, połączonych Kanałem Panamskim. Port Colón na wybrzeżu atlantyckim, usytuowany w Stefie Wolnocłowej, odnotowuje roczny ruch towarów na poziomie ponad 7 milionów kontenerów, co czyni go portem o największej przepustowości w Ameryce Łacińskiej.
Zapraszamy na webinarium, podczas którego:
- dowiesz się, dlaczego warto prowadzić działalność w Panamie,
- poznasz zachęty inwestycyjne oraz ofertę panamskich stref wolnocłowych,
- przedstawimy możliwość uczestnictwa w wielobranżowych targach ExpoComer.
Szkolenie poprowadzą:
- Dorota Siry, Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Kolumbii,
- Tomasz Bajon, ekspert, Ameryka Północna i Łacińska, Departament Eksportu,
- Manuel José Paredes, Szef komitetu organizacyjnego targów EXPO LOGÍSTICA, były wiceminister handlu Panamy, Izba Handlu, Przemysłu i Rolnictwa Panamy (CCIAP),
- Diego Ortiz de Zevallos, Deputy Administrator of PROPANAMA.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim oraz angielskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Szkolenie organizowane jest we współpracy z Ambasadą RP w Panamie
Więcej informacji o nadchodzących webinariach organizowanych przez PAIH znajdziesz na stronie Agencji
Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. (PAIH S.A.)
ul. Krucza 50
00-025 Warszawa
- Wszystko
- Aktualności (50)
- Wiedza (36)
- Kalendarz (234)
- Centrum Wsparcia (64)
-
Wydarzenie
Sukces na rynku litewskim, strategie i wyzwania dla branży kosmetycznej
Branża kosmetyczna na Litwie perspektywą dla polskich eksporterów
WydarzenieCOSMETICA Berlin 2024
Wszystkie kategorie beauty na prawie 12 tysiącach metrów kwadratowych
ArtykułPolska branża kosmetyczna w 2024 roku
Polska branża kosmetyczna odpowiada za 5,5 proc. wartości dodanej brutto w UE
WydarzenieMisja gospodarcza polskich przedsiębiorców na Kubę
Misja będzie okazją do rozmów bilateralnych, spotkań handlowych z potencjalnymi partnerami, a także …
WydarzenieBiznes, technologia i zmieniające się społeczeństwo. Konferencja o IT i Hig…
Rozwiązania AI i Hi-Tech w Szwajcarii, w Polsce i w UE
-
Artykuł
Polska żywność ceniona w Europie i na całym świecie
Wartość eksportu polskich produktów rolno-spożywczych w 2022 r. wyniosła 47,6 mld euro
ArtykułNaturalne, innowacyjne i w dobrej cenie – polskie kosmetyki
Polska jest 6. krajem Europy pod względem wartości rynku kosmetyków
ArtykułŁódzkie: rekrutacja na targi Indagra Food w Bukareszcie
Województwo Łódzkie zaprasza przedsiębiorstwa sektora MŚP z branży spożywczej prowadzące działalność…
ArtykułUE znosi ograniczenia importu żywności z Japonii
Unia Europejska, Norwegia i Islandia zniosły restrykcje dotyczące importu produktów spożywczych z Ja…
-
Artykuł
Budownictwo w Ameryce Łacińskiej
Branża budowlana była jednym z głównych motorów światowej gospodarki, w tym także Ameryki Łacińskiej…
ArtykułProekologiczna transformacja Meksyku
Meksyk, kojarzony przede wszystkim z wypoczynkiem, atrakcyjnymi plażami, tequilą, pikantną kuchnią i…
ArtykułSektor kosmetyczny w Brazylii
Brazylia to czwarty największy na świecie, zaraz po Stanach Zjednoczonych, Chinach i Japonii, rynek …
ArtykułRynek kosmetyczny w Singapurze – pytania i odpowiedzi
Singapur jest kluczowym miejscem ekspansji dla większości światowych producentów kosmetyków. Mieszka…
ArtykułHalal: produkty i certyfikacja
Islam jest drugą pod względem liczby wyznawców religią świata. W ostatnich latach odnotowano wzrost …
-
Wydarzenie
Misja gospodarcza polskich przedsiębiorców na Kubę
Misja będzie okazją do rozmów bilateralnych, spotkań handlowych z potencjalnymi partnerami, a także …
WydarzenieBiznes, technologia i zmieniające się społeczeństwo. Konferencja o IT i Hig…
Rozwiązania AI i Hi-Tech w Szwajcarii, w Polsce i w UE
WydarzenieSzansa na rozwój Twojego biznesu w Japonii – Expo 2025 Osaka, Kansai. Branż…
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza na webinar „Szansa na rozwój Twojego biznesu w Japonii –…
WydarzenieMisja Gospodarcza do Turcji
Cele misji to: rozpoznanie rynku, nawiązanie kontaktów biznesowych i nawiązanie kontaktów z organiza…
WydarzenieICT WEEK w Taszkiencie
ICT WEEK to miejsce wymiany doświadczeń i zademonstrowania osiągnięć nowoczesnych technologii i inno…
-
Oferta wsparcia
Umowy o wolnym handlu
W ramach negocjacji preferencyjnych umów handlowych w zakresie zarówno towarów, jak i usług (interes…
Oferta wsparciaEliminacja barier w dostępie do rynków poza UE
Możesz uzyskać wsparcie Ministerstwa w zakresie eliminacji lub przynajmniej obniżenia uciążliwości b…
InstytucjaPolska Izba Informatyki i Telekomunikacji
Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji jest jedną z najstarszych i największych izb gospodarczych…
InstytucjaKrajowe Stowarzyszenie Przetwórców Owoców i Warzyw
Krajowe Stowarzyszenie Przetwórców Owoców i Warzyw działa na podstawie przepisów ustawy „Prawo o Sto…
Oferta wsparciaOrganizacja polskich stoisk narodowych na zagranicznych targach rolno-spoży…
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa odpowiada za organizację polskich stoisk narodowych na zagraniczn…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.