Panama: brama do ekspansji na rynki Ameryki Centralnej
06.09.2023
Online
Panama to najlepiej skomunikowany kraj w Ameryce Łacińskiej, pełniący rolę hubu transportowego dla globalnego handlu. Oprócz rozwiniętej infrastruktury kraj ten oferuje szereg zachęt inwestycyjnych. Dzięki stabilnej sytuacji politycznej i gospodarczej, Panama wytyczyła ścieżkę postępu gospodarczego dla całego regionu Ameryki Środkowej i Karaibów, zdobywając zaufanie i uwagę zarówno międzynarodowych koncernów, jak i rządów, co potwierdzają licznie realizowane tam inwestycje.
Panama jest jednym z najlepiej strategicznie usytuowanych krajów na świecie, z dostępem do dwóch oceanów: Atlantyku i Pacyfiku, połączonych Kanałem Panamskim. Port Colón na wybrzeżu atlantyckim, usytuowany w Stefie Wolnocłowej, odnotowuje roczny ruch towarów na poziomie ponad 7 milionów kontenerów, co czyni go portem o największej przepustowości w Ameryce Łacińskiej.
Zapraszamy na webinarium, podczas którego:
- dowiesz się, dlaczego warto prowadzić działalność w Panamie,
- poznasz zachęty inwestycyjne oraz ofertę panamskich stref wolnocłowych,
- przedstawimy możliwość uczestnictwa w wielobranżowych targach ExpoComer.
Szkolenie poprowadzą:
- Dorota Siry, Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Kolumbii,
- Tomasz Bajon, ekspert, Ameryka Północna i Łacińska, Departament Eksportu,
- Manuel José Paredes, Szef komitetu organizacyjnego targów EXPO LOGÍSTICA, były wiceminister handlu Panamy, Izba Handlu, Przemysłu i Rolnictwa Panamy (CCIAP),
- Diego Ortiz de Zevallos, Deputy Administrator of PROPANAMA.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim oraz angielskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Szkolenie organizowane jest we współpracy z Ambasadą RP w Panamie
Więcej informacji o nadchodzących webinariach organizowanych przez PAIH znajdziesz na stronie Agencji
Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. (PAIH S.A.)
ul. Krucza 50
00-025 Warszawa
- Wszystko
-
Artykuł
1, 2, 3… Cyfrowy świat patrzy! Czyli co słychać w branży gamingowej?
Polski sektor gamingowy rozwija się dynamicznie. Wartość przychodów z produkcji z roku na rok rośnie…
WydarzenieFrancja i Niemcy szansą dla polskich firm spożywczych
Polska Agencja Inwestycji i Handlu oraz właściciel firmy doradczej Gestion organizują praktyczne szk…
WydarzeniePolskie Stoisko na targach Alimentaria
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza przedsiębiorców z sektora spożywczego do współtworzenia …
ArtykułSenegal – co eksportować i w co inwestować?
Senegal jest jednym z najważniejszych partnerów handlowych Polski w Afryce Zachodniej. Dominującą po…
WydarzenieNabór wniosków na targi Free Form Functional Food Expo
Toruńska Agencja Rozwoju regionalnego ogłosiła nabór wniosków do udziału w międzynarodowych targach …
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.