Panama: brama do ekspansji na rynki Ameryki Centralnej
06.09.2023
Online
Panama to najlepiej skomunikowany kraj w Ameryce Łacińskiej, pełniący rolę hubu transportowego dla globalnego handlu. Oprócz rozwiniętej infrastruktury kraj ten oferuje szereg zachęt inwestycyjnych. Dzięki stabilnej sytuacji politycznej i gospodarczej, Panama wytyczyła ścieżkę postępu gospodarczego dla całego regionu Ameryki Środkowej i Karaibów, zdobywając zaufanie i uwagę zarówno międzynarodowych koncernów, jak i rządów, co potwierdzają licznie realizowane tam inwestycje.
Panama jest jednym z najlepiej strategicznie usytuowanych krajów na świecie, z dostępem do dwóch oceanów: Atlantyku i Pacyfiku, połączonych Kanałem Panamskim. Port Colón na wybrzeżu atlantyckim, usytuowany w Stefie Wolnocłowej, odnotowuje roczny ruch towarów na poziomie ponad 7 milionów kontenerów, co czyni go portem o największej przepustowości w Ameryce Łacińskiej.
Zapraszamy na webinarium, podczas którego:
- dowiesz się, dlaczego warto prowadzić działalność w Panamie,
- poznasz zachęty inwestycyjne oraz ofertę panamskich stref wolnocłowych,
- przedstawimy możliwość uczestnictwa w wielobranżowych targach ExpoComer.
Szkolenie poprowadzą:
- Dorota Siry, Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Kolumbii,
- Tomasz Bajon, ekspert, Ameryka Północna i Łacińska, Departament Eksportu,
- Manuel José Paredes, Szef komitetu organizacyjnego targów EXPO LOGÍSTICA, były wiceminister handlu Panamy, Izba Handlu, Przemysłu i Rolnictwa Panamy (CCIAP),
- Diego Ortiz de Zevallos, Deputy Administrator of PROPANAMA.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim oraz angielskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Szkolenie organizowane jest we współpracy z Ambasadą RP w Panamie
Więcej informacji o nadchodzących webinariach organizowanych przez PAIH znajdziesz na stronie Agencji
Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. (PAIH S.A.)
ul. Krucza 50
00-025 Warszawa
- Wszystko
-
Artykuł
Eksport żywności do Chin
Chiny to najludniejszy kraj świata i jednocześnie druga największa gospodarka na świecie. W 2021 r. …
WydarzeniePolskie Stoisko Narodowe na targach Tokyo Game Show 2022
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach Tokyo Game Show 2022 (15-18 wrześni…
ArtykułZjednoczone Emiraty Arabskie – szansa dla polskiej żywności
Polscy eksporterzy żywności w poszukiwaniu nowych rynków zbytu mogą zainteresować się stosunkowo nie…
ArtykułRynek kosmetyczny w Japonii
Japoński rynek kosmetyczny jest trzecim największym na świecie, tuż po USA i Chinach. W 2021 r. jego…
ArtykułMiędzynarodowy charakter transportu intermodalnego
Wzrost wolumenu handlu internetowego w okresie pandemii i tuż po przyczynił się pośrednio do rozwoju…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.