Panama: brama do ekspansji na rynki Ameryki Centralnej
06.09.2023
Online
Panama to najlepiej skomunikowany kraj w Ameryce Łacińskiej, pełniący rolę hubu transportowego dla globalnego handlu. Oprócz rozwiniętej infrastruktury kraj ten oferuje szereg zachęt inwestycyjnych. Dzięki stabilnej sytuacji politycznej i gospodarczej, Panama wytyczyła ścieżkę postępu gospodarczego dla całego regionu Ameryki Środkowej i Karaibów, zdobywając zaufanie i uwagę zarówno międzynarodowych koncernów, jak i rządów, co potwierdzają licznie realizowane tam inwestycje.
Panama jest jednym z najlepiej strategicznie usytuowanych krajów na świecie, z dostępem do dwóch oceanów: Atlantyku i Pacyfiku, połączonych Kanałem Panamskim. Port Colón na wybrzeżu atlantyckim, usytuowany w Stefie Wolnocłowej, odnotowuje roczny ruch towarów na poziomie ponad 7 milionów kontenerów, co czyni go portem o największej przepustowości w Ameryce Łacińskiej.
Zapraszamy na webinarium, podczas którego:
- dowiesz się, dlaczego warto prowadzić działalność w Panamie,
- poznasz zachęty inwestycyjne oraz ofertę panamskich stref wolnocłowych,
- przedstawimy możliwość uczestnictwa w wielobranżowych targach ExpoComer.
Szkolenie poprowadzą:
- Dorota Siry, Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Kolumbii,
- Tomasz Bajon, ekspert, Ameryka Północna i Łacińska, Departament Eksportu,
- Manuel José Paredes, Szef komitetu organizacyjnego targów EXPO LOGÍSTICA, były wiceminister handlu Panamy, Izba Handlu, Przemysłu i Rolnictwa Panamy (CCIAP),
- Diego Ortiz de Zevallos, Deputy Administrator of PROPANAMA.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim oraz angielskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Szkolenie organizowane jest we współpracy z Ambasadą RP w Panamie
Więcej informacji o nadchodzących webinariach organizowanych przez PAIH znajdziesz na stronie Agencji
Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. (PAIH S.A.)
ul. Krucza 50
00-025 Warszawa
- Wszystko
-
Artykuł
Japonia – czwarty importer żywności na świecie
Japonia jest czwartym największym importerem żywności na świecie. Japońscy konsumenci są gotowi zaak…
RaportRynek e-commerce w Niemczech
Niemcy są 5. co do wielkości rynkiem e-commerce na świecie, który w 2020 ma osiągnąć wartość 103.9 m…
RaportRynek e-commerce na Ukrainie
Rynek ukraiński posiada spory potencjał. Obserwujemy właśnie jego ogromny wzrost – jeden z najdynami…
Oferta wsparciaProgram Dopłaty do Oprocentowania Kredytów Eksportowych (DOKE)
Program Dopłaty do Oprocentowania Kredytów Eksportowych (DOKE) to mechanizm zapewniający kredytobior…
Oferta wsparciaGwarancja bankowa
Gwarancja bankowa to samodzielne zobowiązanie banku do zapłaty wskazanej kwoty beneficjentowi gwaran…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.