Polskie Stoisko na targach Alimentaria
07.10.2022
Chengdu, Chiny
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza przedsiębiorców z sektora spożywczego do współtworzenia polskiego stoiska na targach Alimentaria, które odbędą się w dniach 25-27 listopada 2022 r., w Chengdu (Chiny, prowincja Syczuan).
Alimentaria to wiodące targi sektora spożywczego i gastronomicznego. Tradycja organizowania wydarzenia sięga blisko stu lat, a jego gospodarzem były dotąd państwa Półwyspu Iberyjskiego i basenu Morza Śródziemnego. W tym roku Alimentaria po raz pierwszy odbędzie się w Azji, w chińskim Chengu. Targi są wyjątkową okazją do zapoznania się z najnowszymi trendami w branży i nawiązania nowych kontaktów biznesowych.
Podczas tegorocznej edycji targów Polska Agencja Inwestycji i Handlu zorganizuje stoisko narodowe, na którym przedsiębiorcy:
- zaprezentują autorskie produkty i rozwiązania,
- wykorzystają wspólną przestrzeń stoiska do spotkań z kontrahentami,
- skorzystają z merytorycznego i językowego wsparcia ekspertów PAIH.
Ważne: ze względu na ograniczenia w podróżowaniu do Chin, rekomendujemy, by polscy przedsiębiorcy mieli „reprezentantów wystawcy” na terenie ChRL lub przedstawili alternatywne rozwiązanie umożliwiające im udział w targach. PAIH zastrzega sobie prawo rezygnacji z organizacji stoiska promocyjnego, w przypadku zaostrzenia sytuacji pandemicznej w ChRL.
Zgłoszenia przyjmujemy za pośrednictwem formularza rejestracyjnego do 6 października 2022 r.
- Wszystko
-
Artykuł
TAVOLA – Targi w Belgii
Między 20 a 22 marca w belgijskim mieście Kortrijk odbyły się targi branży spożywczej – TAVOLA. Targ…
ArtykułFOODEX Japan 2022 – Targi w Japonii
Między 8 a 11 marca odbyły się jedne z największych targów rolno-spożywczych w Japonii – FOODEX Japa…
ArtykułJak rozpocząć sprzedaż internetową w Indiach?
Indie są krajem wielu możliwości, choć nie jest to rynek polecany dla początkujących eksporterów. To…
ArtykułW Wietnamie czekają na polskie produkty
W 2021 roku handel między Polską a Wietnamem przekroczył 4,6 miliarda dolarów (USD). To o jedną czwa…
ArtykułJak ochronić swój znak towarowy w Chinach?
Silny znak towarowy ma kluczowe znaczenie dla pozyskania nowych klientów, zwłaszcza jeżeli wprowadza…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.