Polskie stoisko na targach Espacio Food & Service
21.09.2022
Santiago, Chile
![](https://www.trade.gov.pl/wp-content/uploads/2022/09/foodservice.jpg)
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza przedsiębiorców z sektora spożywczego do udziału w Polskim Stoisku Narodowym, organizowanym w ramach targów Espacio Food & Service. Wydarzenie odbędzie się w dniach 27-29 września 2022 roku w Santiago, stolicy Chile.
Targi Espacio Food & Service to najważniejsze wydarzenie branży spożywczej w Chile i jedno z kluczowych tego typu w Ameryce Południowej. Lokalne przedsiębiorstwa rolno-spożywcze stanowią ok. 30% krajowego biznesu, a chilijski sektor pretenduje do ścisłego grona największych i najbardziej liczących się na świecie. W ostatnich latach targi Espacio Food & Service przyciągały ponad 20 tys. uczestników, których blisko 85% stanowili menedżerowie wysokiego szczebla. Elementem tegorocznej edycji będzie II Kongres Spożywczy, który w zeszłym roku zadebiutował w formule online. Obecność na Espacio Food & Service daje, w związku z tym, unikalną możliwość zaprezentowania przed szeroką publicznością autorskich produktów i technologii, a także nawiązania relacji z czołowymi partnerami w regionie.
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) zachęca do skorzystania z tej szansy poprzez udział w Polskim Stoisku Narodowym. Współtworzenie Polskiego Stoiska Narodowego na targach Espacio Food & Service umożliwi:
- zaprezentowanie autorskich produktów i rozwiązań,
- wykorzystanie wspólnej przestrzeni stoiska do spotkań z kontrahentami,
- skorzystanie z merytorycznego i językowego wsparcia ekspertów biura PAIH w Santiago de Chile.
Zgłoszeń można dokonywać poprzez formularz rejestracyjny do 15 września 2022 r.
- Wszystko
-
Artykuł
W Wietnamie czekają na polskie produkty
W 2021 roku handel między Polską a Wietnamem przekroczył 4,6 miliarda dolarów (USD). To o jedną czwa…
ArtykułJaponia – czwarty importer żywności na świecie
Japonia jest czwartym największym importerem żywności na świecie. Japońscy konsumenci są gotowi zaak…
RaportRynek e-commerce w Niemczech
Niemcy są 5. co do wielkości rynkiem e-commerce na świecie, który w 2020 ma osiągnąć wartość 103.9 m…
RaportRynek e-commerce na Ukrainie
Rynek ukraiński posiada spory potencjał. Obserwujemy właśnie jego ogromny wzrost – jeden z najdynami…
Oferta wsparciaProgram Dopłaty do Oprocentowania Kredytów Eksportowych (DOKE)
Program Dopłaty do Oprocentowania Kredytów Eksportowych (DOKE) to mechanizm zapewniający kredytobior…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.