Polskie Sympozjum Finansowania Handlu 2024
23.04.2024
Warszawa
To wyjątkowe wydarzenie stanowi pierwszą odsłonę nowej serii przełomowych spotkań, skierowanych na region Europy Środkowo-Wschodniej, aby dyskutować o najnowszych trendach i kluczowych spostrzeżeniach rynkowych.

Czekają na Ciebie dynamiczne prezentacje fintech, szczere dyskusje korporacyjne, sesje wyjaśniające prowadzone przez ekspertów, obejmujące istotne tematy w zaledwie 15 minut oraz debaty panelowe z mnóstwem różnorodnych opinii. Eksporterzy i producenci skorzystają z możliwości nawiązania kontaktów z różnymi lokalnymi i międzynarodowymi dostawcami usług – będą to wysocy przedstawiciele kierownictwa z najważniejszych instytucji finansowych, ubezpieczycieli kredytów handlowych, kancelarii prawnych, brokerów, konsultantów, branży fintech oraz regulatorów zaangażowanych w ruch handlu międzynarodowego.
Podczas wydarzenia przewidziane są liczne możliwości networkingowe, zarówno podczas samego spotkania, jak i podczas galowej kolacji wieńczącej wydarzenie. Poprzez łączenie i wspieranie uczestników branżowych, MERGE ma na celu pomóc wszystkim stronom zaangażowanym w handel światowy – czy to bankom z Europy Środkowo-Wschodniej, fintechom, firmom korporacyjnym, konsultantom czy regulatorom – w kształtowaniu jaśniejszej przyszłości poprzez efektywną współpracę.
Tematy wydarzenia
- Kluczowa rola Polski jako kraju handlowego.
- Rzut okiem na gospodarkę, energetykę i handel Polski.
- Skupienie na technologii: od cyfrowych dokumentów handlowych po świt robotów.
- Żabka wspiera dostawców z sektora MSP.
- Pełne wykorzystanie rozwiązań łańcuchów dostaw prowadzonych przez nabywcę i dostawcę.
- Zrównoważona zmiana: Przyjęcie zasad ESG i DEI w finansach handlowych oraz łańcuchu dostaw.
- Prezentacje fintech.
- Zabezpieczanie danych handlowych.
Weź udział w Polskim Sympozjum Finansowania Handlu i skorzystaj z możliwości wysłuchania lokalnych liderów, którzy przedstawią wszechstronne spojrzenie na wzrost gospodarczy regionu, problemy handlowe i priorytety na przyszłość, obejmując bieżące trendy, takie jak interoperacyjność oraz rozwój obszarów takich jak sztuczna inteligencja.
Lokalizacja: PGE Narodowy
Źródło: Krajowa Izba Gospodarcza
- Wszystko
- Aktualności (826)
- Wiedza (397)
- Kalendarz (1498)
- Centrum Wsparcia (348)
-
Artykuł
Psychologia handlu – jak nie uzależniać eksportu od jednego klienta
Koncentracja na jednym kliencie wynika z naturalnej potrzeby bezpieczeństwa i unikania niepewności
ArtykułKultura biznesu w Turcji
Turcja łączy w sobie elementy Wschodu i Zachodu, co znajduje odzwierciedlenie w jej kulturze biznesu
WydarzenieMoney20/20 Global 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskie firmy do udziału w targach Money20/20 Global. Wy…
WydarzenieTechCrunch 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskie firmy do uczestnictwa w targach TechCrunch. Wyda…
ArtykułMisja przyjazdowa importerów żywności z Azji
Od sesji spotkań B2B rozpoczęła się trzydniowa misja azjatyckich kontrahentów
-
Artykuł
Przewodnik po rynku – Serbia
Dowiedz się, jak szybko i skutecznie sprawdzić serbskiego partnera biznesowego
ArtykułPolska silnie obecna na Foodex Japan 2025 – podsumowanie
W wydarzeniu uczestniczyło 40 polskich firm, które zaprezentowały swoje produkty
ArtykułInnowacyjność Polski – marzec 2025 r.
Zapraszamy do zapoznania się z wydanym przez Biuro Analiz PFR raportem „Innowacyjność Polski”
ArtykułWymiana handlowa USA – UE i UK
Wojna handlowa rzuca cień na dynamiczny rozwój relacji gospodarczych między USA a Europą
ArtykułKompendium Handlu Zagranicznego Polski – marzec 2025 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
-
Artykuł
Lokalny komponent jako klucz do sukcesu w Kazachstanie
Kazachstan mówi zagranicznym firmom: „Nie tylko sprzedawajcie, ale i twórzcie z nami”
ArtykułKultura biznesu w Hiszpanii
Hiszpania to kraj, w którym biznes i kultura są nierozerwalnie splecione
ArtykułPsychologia handlu – jak opanować stres
W niewielkiej dawce mobilizuje, ale gdy wymyka się spod kontroli, staje się wrogiem efektywności
ArtykułMiędzynarodowy sukces zaczyna się od pierwszego kroku
Ekspansja zagraniczna to dla wielu firm ważny krok w kierunku rozwoju
ArtykułNowe zasady rejestracji znaku w Kolumbii
W styczniu weszło w życie prawo modyfikujące zasady zgłaszania koloru jako elementu znaku towarowego
-
Wydarzenie
Seamless Middle East 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w stoisku na targach Seamless Middle East, kt…
WydarzenieAsia Tech x Singapore 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach Asia Tech x Singapore 2025. Wydarze…
WydarzeniePożyczka na udział w odbudowie Ukrainy
Na rynku pojawił się nowy instrument finansowy, wspierający polskie firmy zainteresowane udziałem w …
WydarzenieEgy Beauty 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskie firmy z branży kosmetycznej do udziału w targach…
WydarzenieSpotkanie biznesowe z PAIH w Jarocinie
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza przedsiębiorców z województwa wielkopolskiego na „Spotka…
-
Instytucja
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH)
Jest instytucją doradczą wchodzącą w skład Grupy Polskiego Funduszu Rozwoju (PFR). Pierwszym punktem…
InstytucjaPolski Fundusz Rozwoju (PFR)
Jesteśmy instytucją, która koordynuje działania Systemu Instytucji Rozwoju. Priorytetami naszej dzia…
InstytucjaPolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP)
Wspiera eksportujących przedsiębiorców w trzech głównych obszarach: dofinansowania do działań promoc…
InstytucjaKorporacja Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych (KUKE)
Od ponad 30 lat wspieramy eksporterów jako oficjalna, polska agencją ubezpieczeń kredytów eksportowy…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.