Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie…
04.11.2022
Konin
-
Gdzie?
Konin, Aleje 1 Maja 7a – CKiS Dom Kultury Oskard, sala multifunkcyjna
-
Kiedy?
17.11.2022 r., godz. 11.00-13.30
-
Rejestracja
Zarejestruj się teraz
Już 17 listopada obędzie się otwarte dla przedsiębiorców, instytucji otoczenia biznesu oraz samorządów spotkanie poświęcone transgranicznej sprzedaży online z cyklu „Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie…”. Myślisz o rozwoju lub zainicjowaniu handlu na międzynarodowych rynkach i szukasz eksperckiego wsparcia? Zapraszamy do Konina. Podczas konferencji nasi prelegenci powiedzą, jak w sposób optymalny wykorzystać e-commerce w budowie strategii ekspansji zagranicznej.
W programie m.in.:
- Bezpłatna oferta wsparcia ekspansji prezentowana przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu – strategie wejścia na zagraniczne rynki, budowanie przewag biznesowych, praktyczne case study.
- Ekspansji zagranicznej zdecydowanie sprzyja e-commerce, stąd druga część spotkania poświęcona będzie kwestiom transgranicznego handlu online, czyli cross border e-commerce.
- Wiedzą o technikach skutecznej sprzedaży online na rynkach zagranicznych podzieli się Mateusz Grzywnowicz – Head of Selium, działu platformy Shoper odpowiedzialnego za rozwój sprzedaży na marketplace. Specjalizuje się w największych portalach sprzedażowych, jak eBay i Amazon. W Shoperze koordynuje rozwój sprzedaży na blisko 30 marketplace’ach. Wysłał polskie produkty już do ponad 100 krajów na wszystkich kontynentach, przeprowadził setki audytów kont sprzedażowych.
- Będzie też też Dominika Kucińska – Education and Merchant Development Partner z najpopularniejszej w Polsce platformy zakupowej – Allegro, które po przejęciu czeskiego giganta e-commerce Grupy Mall otworzyło dostęp do 32 mln klientów w Czechach, Słowacji, Węgrzech oraz Słowenii i Chorwacji.
Jak wygląda rynek, na którym działasz?
Szacuje się, że globalna sprzedaż na rynku e-commerce osiągnie 6,5 biliona dolarów w 2023 roku, co stanowi olbrzymi wzrost w porównaniu z 2019 rokiem, kiedy to przekroczyła poziom 3,5 biliona dolarów. Na ten dynamiczny wzrost wyniku wpłynęła m.in. pandemia, która zmieniła oblicze zakupów w Internecie. Na przełomie 2020 i 2021 roku firma PayPal przebadała pod kątem zakupów w sieci 13 rynków (Stany Zjednoczone, Indie, Japonia, Francja, Niemcy, Rosja, Wielka Brytania, Meksyk, Brazylia, Singapur, Chiny, Australia, Hongkong), a z przygotowanego raportu wynika, że klienci e-sklepów chętniej decydują się na zakupy online w innym kraju i wydają wtedy więcej niż osoby kupujące tylko w obrębie danego państwa.
Polscy e-sprzedawcy są znikomo obecni na rynkach zagranicznych. Zmieńmy to!
Niestety polscy e-sprzedawcy są znikomo obecni na rynkach zagranicznych, mimo że jest to dużo łatwiejsza droga dotarcia do klientów spoza rodzimego rynku w porównaniu z tradycyjnym handlem. Sytuacja ta motywuje nas do promocji transgranicznej sprzedaży online w najnowszej edycji cyklu „Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie”. Naszym celem jest przedstawienie szans, zachęcenie przedsiębiorców do e-ekspansji i dywersyfikacji kanałów sprzedaży.
PARTNERZY: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie, Konińska Izba Gospodarcza
Udział jest bezpłatny. Prosimy o zgłoszenia poprzez stronę internetową lub na adres wydarzenie@wfr.org.pl.
O CYKLU KONFERENCJI „POROZMAWIAJMY O ZAGRANICZNYM BIZNESIE…”
Konferencje z serii „Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie” organizowane przez Wielkopolski Fundusz Rozwoju to cenione przez przedsiębiorców spotkania, podczas których omawiane są możliwości rozwoju firm, w tym na międzynarodowych rynkach. Tegoroczny cykl rozpoczął się na początku października w Pile, na trasie były też Leszno oraz Kalisz, teraz czas na Konin. Serdecznie zapraszamy 17 listopada!
- Wszystko
- Aktualności (735)
- Wiedza (310)
- Kalendarz (1234)
- Centrum Wsparcia (324)
-
Wydarzenie
Podlaska misja gospodarcza do Serbii
Wyjazd zapewnia także uczestnictwo w Serbskim Kongresie Gospodarczym i targach „Wine Vision by Open…
ArtykułEkspansja polskiej branży drobiarskiej na nowe zagraniczne rynki
Rozwój nowych rynków zbytu w Azji umacniania pozycję polskiego drobiu na arenie międzynarodowej
ArtykułNowe wymagania przy certyfikacji HGV
Od 28 października 2024 roku obowiązywać będą zaostrzone zasady
WydarzeniePrzedsiębiorcy z woj. śląskiego na MSV 2024
Regionalne stoisko na targach w Brnie dla przedsiębiorców z województwa śląskiego
WydarzenieKanadyjsko-Polska misja handlowo-inwestycyjna „Sustainable Cities Mis…
Misja dedykowana jest JST działającym w tematyce smart city oraz branżowym firmom.
-
Artykuł
Rekordowy eksport produktów rolno-spożywczych
Przedsiębiorcy z sektora rolno-spożywczego odnotowali wzrost sprzedaży zagranicznej o 8,1 proc.
ArtykułMalezja i Polska – współpraca handlowa i inwestycyjna
Rozwój współpracy może obejmować szereg obszarów
ArtykułDodatnie saldo handlowe Polski za 2023 rok
Polski eksport był wyższy o 1,4% w porównaniu z rokiem 2022
ArtykułDystrybutor z Rumunii poszukuje dostawców serów Brie i Camembert
Poszukiwany partner powinien być w stanie dostarczyć sery pakowane po 100g, 125g i 1000g
ArtykułWdrożenie systemu PoUS: Jakie zmiany czekają przedsiębiorców?
1 marca 2024 r. zostanie wdrożony nowy system celnego rejestrowania towarów
-
Artykuł
Rodzaje płatności w cyfrowym eksporcie
Przedsiębiorcy doświadczeni w e-commerce wskazują, że problemy z płatnością lub brak możliwości zapł…
ArtykułPlatformy sprzedażowe dopasowane do Twoich potrzeb
Platformy CRM (customer relations management) służą do kompleksowej obsługi handlu internetowego, w …
RaportNajnowszy EUROPEAN E-COMMERCE REPORT 2021
E-commerce Europe i EuroCommerce oraz zrzeszone organizacje, w tym Izba Gospodarki Elektronicznej, w…
PoradnikHandel transgraniczny / cross-border e-commerce
Sprzedaż za pośrednictwem Internetu otwiera możliwości dotarcia do klientów spoza rodzimego rynku. J…
WideoWideo: O czym muszę pamiętać zanim rozpocznę działalność eksportową?
Wideo: O czym muszę pamiętać zanim rozpocznę działalność eksportową?
-
Wydarzenie
Misja gospodarcza do Meksyku i Gwatemali
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskich przedsiębiorców do wzięcia udziału w misji gosp…
WydarzenieBranża kosmetyczna w Chile – szanse i perspektywy dla polskich przedsiębior…
Chile jest jednym z największych rynków kosmetycznych i perfumeryjnych w Ameryce Łacińskiej.
WydarzenieProwadzenie działalności gospodarczej w USA – korzyści i bariery
Stany Zjednoczone są jednym z największych rynków świata – USA to ponad 330 milionów potencjalnych k…
WydarzenieCroAgra 2024
CroAgra to międzynarodowe targi rolnictwa, sprzętu i maszyn rolniczych oraz przemysłu spożywczego.
WydarzenieBIO Asia Taiwan 2024
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach branży biotechnologicznej BIO Asia …
-
Oferta wsparcia
Dofinansowanie do indywidualnych wyjazdów
Dofinansowanie do indywidualnych wyjazdów na wybrane przez przedsiębiorcę lub wskazane przez Centrum…
Oferta wsparciaWyjazdowe misje gospodarcze
Wyjazdowe misje gospodarcze mają na celu pomoc w internacjonalizacji firm z Pomorza Zachodniego.
Oferta wsparciaProgramy rekomendacji – turystyka biznesowa
Polska Organizacja Turystyczna prowadzi Programy Rekomendacji firm wyspecjalizowanych w kompleksowej…
Oferta wsparciaProjekt EDEN – Najlepsze Europejskie Destynacje Turystyczne
Jest to projekt promujący zrównoważone modele rozwoju turystycznego w całej Unii Europejskiej. Rozwó…
Oferta wsparciaWarsztaty branżowe
Polska Organizacja Tustyczna organizuje spotkania podczas których kontrahenci z Polski oraz rynku do…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.