Konferencja „Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie”
12.10.2022
Kalisz
-
Lokalizacja
Kalisz
-
Kiedy
25.10.2022
-
Rejestracja
Zarejestruj się teraz
W dniu 25 października 2022 r. w siedzibie Kaliskiego Inkubatora Przedsiębiorczości przy ul. Częstochowskiej 25 w Kaliszu odbędzie się konferencja z cyklu „Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie…”. Omówione zostaną strategie wejścia na zagraniczne rynki oraz transgraniczna sprzedaż towarów.
Strategie wejścia na rynki zagraniczne
Strategie wejścia na zagraniczne rynki i rozwój prowadzonej działalności eksportowej to wiodące tematy konferencji w Kaliszu z cyklu „Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie”. Dodatkowo bezpłatną ofertę wsparcia ekspansji zaprezentuje Polska Agencja Inwestycji i Handlu. Ekspert PAIH podpowie, jak budować przewagi biznesowe i wyróżnić się na tle konkurencji.
Transgraniczny handel online
Ekspansji zagranicznej zdecydowanie sprzyja e-commerce, stąd druga część spotkania poświęcona będzie właśnie kwestiom transgranicznego handlu online, czyli cross border e-commerce.
Wiedzą o technikach skutecznej sprzedaży online na rynkach zagranicznych podzieli się nasz ekspert pan Mateusz Grzywnowicz – Head of Selium, działu platformy Shoper odpowiedzialnego za rozwój sprzedaży na marketplace. Specjalizuje się w największych portalach sprzedażowych, jak eBay i Amazon. W Shoperze koordynuje rozwój sprzedaży na blisko 30 marketplace’ach.
W programie m.in.: praktyczne case study, odpowiedzi na pytania, jak sprzedawać na Amazonie, eBay-u, ale też najpopularniejszej w Polsce platformie zakupowej Allegro, która po przejęciu czeskiego giganta e-commerce Grupy Mall otworzyła dostęp do 32 mln klientów w Czechach, na Słowacji, Węgrzech oraz w Słowenii i Chorwacji.
UWAGA: Organizator zapewnia również możliwość indywidualnych konsultacji ze specjalistami ds. cross border e-commerce, eksportu oraz funduszy europejskich umożliwiających finansowanie innowacji w biznesie.
A jak wygląda rynek, na którym działasz?
Szacuje się, że globalna sprzedaż na rynku e-commerce osiągnie 6,5 biliona dolarów w 2023 roku, co stanowi olbrzymi wzrost w porównaniu z 2019 rokiem, kiedy to przekroczyła poziom 3,5 biliona dolarów. Na ten dynamiczny wzrost wyniku wpłynęła m.in. pandemia, która zmieniła oblicze zakupów w Internecie. Na przełomie 2020 i 2021 roku firma PayPal przebadała pod kątem zakupów w sieci 13 rynków (Stany Zjednoczone, Indie, Japonia, Francja, Niemcy, Rosja, Wielka Brytania, Meksyk, Brazylia, Singapur, Chiny, Australia, Hongkong), a z przygotowanego raportu wynika, że klienci e-sklepów chętniej decydują się na zakupy online w innym kraju i wydają wtedy więcej niż osoby kupujące tylko w obrębie danego państwa.
Niestety polscy e-sprzedawcy są znikomo obecni na rynkach zagranicznych, mimo że jest to dużo łatwiejsza droga dotarcia do klientów spoza rodzimego rynku w porównaniu z tradycyjnym handlem. Sytuacja ta motywuje nas do promocji transgranicznej sprzedaży online w najnowszej edycji cyklu „Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie”. Naszym celem jest przedstawienie szans, zachęcenie przedsiębiorców do e-ekspansji i dywersyfikacji kanałów sprzedaży.
PARTNERZY: Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości, Regionalna Izba Gospodarcza w Kaliszu, Izba Przemysłowo-Handlowa Południowej Wielkopolski, Stowarzyszenie Ostrzeszowskie Centrum Przedsiębiorczości.
Udział jest bezpłatny.
Wielkopolski Fundusz Rozwoju
- Tel.: 61 671 72 13
- E-mail: kontakt@wfr.org.pl
- Wszystko
- Aktualności (780)
- Kalendarz (1334)
-
Wydarzenie
Organic Food & Eco Living Iberia 2024
W dniach 4-5 czerwca 2024 roku w Madrycie (IFEMA) odbędzie się kluczowe wydarzenie dla branży ekolog…
WydarzenieSzansa na rozwój Twojego biznesu w Japonii – Expo 2025 Osaka, Kansai. Branż…
Japonia jest krajem o olbrzymich potrzebach z zakresu szeroko pojętej branży sprzętu medycznego oraz…
ArtykułLody kolejnym polskim hitem eksportowym
Polska na 4. miejscu największych eksporterów lodów na świecie
Artykuł100 mln złotych na „Promocję marki innowacyjnych MŚP”
Przedsiębiorcy będą mogli składać wnioski od 28 maja 2024 r.
-
Artykuł
Eksport żywności dynamicznie rośnie
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa poinformował, że wartość polskiego eksportu rolno-spożywczego w o…
ArtykułKompendium Handlu Zagranicznego Polski – październik 2022
Zapraszamy do zapoznania się z wydanym przez Biuro Analiz PFR raportem „Kompendium Handlu Zagraniczn…
ArtykułMade in Wrocław 2022 – podsumowanie wydarzenia
18 października 2022 roku we wrocławskim Wrocławskim Centrum Kongresowym odbyła się konferencja Made…
ArtykułEksport pasz i karm do Ukrainy na nowych zasadach
Główny Inspektorat Weterynarii podaje, że 4 października 2022 r. służba właściwa Ukrainy zatwierdzi…
ArtykułCES Unveiled w Amsterdamie – technologie na rzecz lepszego jutra
85 wystawców i setki uczestników zgromadziło się 13 października na targach CES Unveiled w Amsterdam…
-
Wydarzenie
Strategie importu produktów halal dla rynku ZEA
PAIH zaprasza na webinarium pt. „Strategie importu produktów halal dla rynku Zjednoczonych Emiratów …
WydarzenieStrefa PAIH na Fruit Business Conference 2023
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza przedsiębiorców branży rolniczo-sadowniczej do udziału w…
WydarzeniePolish Industry Day ’23
Ministerstwo Rozwoju i Technologii i Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zapraszają do udziału…
WydarzenieMisja UE do Boliwii i Argentyny
Félix Fernandez Shaw: DG INTPA , będzie kierował misją biznesową i polityczną do Boliwii i Argentyn…
WydarzenieRozwiń swój biznes w Szwecji: inwestycje budowlane i technologiczne w Busin…
Business Region Göteborg to dynamicznie rozwijający się obszar gospodarczy w Szwecji, który przyciąg…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.