Konferencja „Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie”
12.10.2022
Kalisz
-
Lokalizacja
Kalisz
-
Kiedy
25.10.2022
-
Rejestracja
Zarejestruj się teraz
W dniu 25 października 2022 r. w siedzibie Kaliskiego Inkubatora Przedsiębiorczości przy ul. Częstochowskiej 25 w Kaliszu odbędzie się konferencja z cyklu „Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie…”. Omówione zostaną strategie wejścia na zagraniczne rynki oraz transgraniczna sprzedaż towarów.
Strategie wejścia na rynki zagraniczne
Strategie wejścia na zagraniczne rynki i rozwój prowadzonej działalności eksportowej to wiodące tematy konferencji w Kaliszu z cyklu „Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie”. Dodatkowo bezpłatną ofertę wsparcia ekspansji zaprezentuje Polska Agencja Inwestycji i Handlu. Ekspert PAIH podpowie, jak budować przewagi biznesowe i wyróżnić się na tle konkurencji.
Transgraniczny handel online
Ekspansji zagranicznej zdecydowanie sprzyja e-commerce, stąd druga część spotkania poświęcona będzie właśnie kwestiom transgranicznego handlu online, czyli cross border e-commerce.
Wiedzą o technikach skutecznej sprzedaży online na rynkach zagranicznych podzieli się nasz ekspert pan Mateusz Grzywnowicz – Head of Selium, działu platformy Shoper odpowiedzialnego za rozwój sprzedaży na marketplace. Specjalizuje się w największych portalach sprzedażowych, jak eBay i Amazon. W Shoperze koordynuje rozwój sprzedaży na blisko 30 marketplace’ach.
W programie m.in.: praktyczne case study, odpowiedzi na pytania, jak sprzedawać na Amazonie, eBay-u, ale też najpopularniejszej w Polsce platformie zakupowej Allegro, która po przejęciu czeskiego giganta e-commerce Grupy Mall otworzyła dostęp do 32 mln klientów w Czechach, na Słowacji, Węgrzech oraz w Słowenii i Chorwacji.
UWAGA: Organizator zapewnia również możliwość indywidualnych konsultacji ze specjalistami ds. cross border e-commerce, eksportu oraz funduszy europejskich umożliwiających finansowanie innowacji w biznesie.
A jak wygląda rynek, na którym działasz?
Szacuje się, że globalna sprzedaż na rynku e-commerce osiągnie 6,5 biliona dolarów w 2023 roku, co stanowi olbrzymi wzrost w porównaniu z 2019 rokiem, kiedy to przekroczyła poziom 3,5 biliona dolarów. Na ten dynamiczny wzrost wyniku wpłynęła m.in. pandemia, która zmieniła oblicze zakupów w Internecie. Na przełomie 2020 i 2021 roku firma PayPal przebadała pod kątem zakupów w sieci 13 rynków (Stany Zjednoczone, Indie, Japonia, Francja, Niemcy, Rosja, Wielka Brytania, Meksyk, Brazylia, Singapur, Chiny, Australia, Hongkong), a z przygotowanego raportu wynika, że klienci e-sklepów chętniej decydują się na zakupy online w innym kraju i wydają wtedy więcej niż osoby kupujące tylko w obrębie danego państwa.
Niestety polscy e-sprzedawcy są znikomo obecni na rynkach zagranicznych, mimo że jest to dużo łatwiejsza droga dotarcia do klientów spoza rodzimego rynku w porównaniu z tradycyjnym handlem. Sytuacja ta motywuje nas do promocji transgranicznej sprzedaży online w najnowszej edycji cyklu „Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie”. Naszym celem jest przedstawienie szans, zachęcenie przedsiębiorców do e-ekspansji i dywersyfikacji kanałów sprzedaży.
PARTNERZY: Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości, Regionalna Izba Gospodarcza w Kaliszu, Izba Przemysłowo-Handlowa Południowej Wielkopolski, Stowarzyszenie Ostrzeszowskie Centrum Przedsiębiorczości.
Udział jest bezpłatny.
Wielkopolski Fundusz Rozwoju
- Tel.: 61 671 72 13
- E-mail: kontakt@wfr.org.pl
- Wszystko
- Aktualności (733)
- Kalendarz (1225)
-
Artykuł
Kultura biznesu w Portugalii
Portugalia jest krajem o unikalnych tradycjach, które wywierają wpływ również na kulturę biznesu
WydarzenieKonferencja specjalistyczna Stal, Metale, Nowe Technologie 2024
Jest to wydarzenie mające na celu zaprezentowanie najnowszych rozwiązań technologicznych na rynku ob…
WydarzenieTaropak 2024 – Międzynarodowe Targi Techniki Pakowania i Etykietowania
Taropak to największe kompleksowe targi obejmujące wszystkie gałęzie branży opakowań.
WydarzeniePoznań Game Arena 2024
Największe targi rozrywki i multimediów w Europie Środkowo-Wschodniej, organizowane zarówno dla bran…
-
Artykuł
Akt KE o usługach cyfrowych wszedł w życie
Akt o usługach cyfrowych – przełomowy zbiór nowych unijnych przepisów mających zapewnić bezpieczniej…
ArtykułEksport kaczego mięsa wciąż rośnie
Od ponad 8 lat Polska jest liderem jeśli chodzi o produkcję drobiu w Unii Europejskiej. Zarówno w ek…
ArtykułPolskie firmy najwięcej inwestują w Czechach
W pierwszej połowie 2022 roku inwestycje polskich firm były o 50 proc. wyższe w porównaniu do średni…
ArtykułUKCA będzie obowiązywać od 2025 roku
Wdrożenie znaku UK Conformity Access (UKCA) zaplanowane było na 2023 rok. Jednakże ze względu na tru…
ArtykułKonferencja „Perspektywy współpracy polsko-algierskiej”
W dniu 8 listopada 2022 roku w miejscowości Hammedi odbyła się konferencja pt. „Perspektywy współpra…
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na targach Andina Pack
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza producentów maszyn do produkcji opakowań, maszyn do pako…
WydarzenieAccess2Markets Seminar
Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej Ministerstwa Rozwoju i Technologii informuje o kolej…
WydarzenieRio Innovation Week
Ambasada Brazylii w Warszawie informuje, że w dniach 3-6 października w Píer Mauá, przestrzeni porto…
WydarzenieDoing business in Algeria
Tym razem w ramach cyklu „Doing Business in…” organizowanego przez Wielkopolski Fundusz Rozwoju jedn…
WydarzenieMisja gospodarcza do Królestwa Arabii Saudyjskiej
Krajowa Izba Gospodarcza i Ambasada RP w Rijadzie zaprasza do udziału w misji gospodarczej do Króles…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.