Porozmawiajmy o zasadzie wzajemnego uznawania
31.10.2022
Warszawa, MRiT
W dniu 16 listopada 2022 roku w Ministerstwie Rozwoju i Technologii w Warszawie (Plac Trzech Krzyży 3/5) w godz. 10.30-15.00 odbędą się warsztaty o zasadzie wzajemnego uznawania.
Obowiązujące przepisy unijne umożliwiają umieszczenie na rynkach innych państw członkowskich polskich wyrobów, dla których nie ustanowiono wspólnych europejskich wymagań i które nie spełniają wymagań przepisów krajowych danego państwa. Możemy wykorzystać w takiej sytuacji tzw. zasadę wzajemnego uznawania. Co to oznacza i jak to jest możliwe spróbujemy wyjaśnić podczas bezpłatnych warsztatów.
W trakcie spotkania zostaną też poruszone zagadnienia, które są kierowane do prowadzonego przez Departament Spraw Europejskich Punktu Kontaktowego do spraw Produktów.
Program warsztatów
Program.pdf
PDF (170,13KB)
Osoby zainteresowane udziałem prosimy o wypełnienie do 14 listopada 2022 r. formularza.
Dla uczestników przygotowano prawie 100 miejsc. O uczestnictwie zdecyduje kolejność zgłoszeń.
Więcej informacji o tzw. zasadzie wzajemnego uznawania.
- Wszystko
- Kalendarz (1282)
-
Wydarzenie
Wzory przemysłowe – czyli jak skutecznie chronić design?
Urząd Patentowy RP zaprasza na webinarium pt. „Wzory przemysłowe – czyli jak skutecznie chronić desi…
ArtykułDofinansowanie na internacjonalizację
16 października 2023 r. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) rozpoczyna nabór wniosków
WydarzenieStoisko PAIH na targach WETEX w Dubaju
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskich przedsiębiorców z sektora zielonych technologii…
-
Wydarzenie
Forum Finansowania Mikro, Małych i Średnich Przedsiębiorców
W dn. 5 lipca 2022 r. o godz. 10.00 odbędzie się Forum Finansowania Mikro, Małych i Średnich Przedsi…
WydarzenieWŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA: CO TRZEBA I WARTO WIEDZIEĆ
Co o własności intelektualnej trzeba i warto wiedzieć wchodząc na rynki zagraniczne?
Wydarzenie„GO CANADA”- PRZEWODNIK PO RYNKU KANADYJSKIM
Temat: “Go Canada” – przewodnik po rynku kanadyjskim
WydarzenieSTRATEGIA EKSPORTOWA FIRM NA RYNKU NIEMIECKIM
Strategia eksportowa firm na rynku niemieckim – czyli jak sprzedawać towary i usługi w Niemczech
WydarzenieCykl seminariów „Export Gate”
Otwieranie nowego rynku – sprzedaż B2B i testowanie – metodologia i przykłady
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.