Przygotuj swój biznes B2B na sprzedaż online
16.01.2025
online
Agencja e-commerce Strix, działająca na rynku od początku sprzedaży internetowej w Polsce, zaprasza na webinarium „E-commerce B2B. Jak przygotować organizację do zmian”, które odbędzie się 29 stycznia 2025r.
Świat B2B zmienia się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej, a sprzedaż online odgrywa ważną rolę w kierunku rozwoju i przewagi konkurencyjnej.
Udział w kolejnym webinarium z cyklu Commerce Space, pozwoli dowiedzieć się jak zaplanować i wdrożyć skuteczną strategię e-commerce w swojej firmie.
W programie m.in.:
- jak zaplanować skuteczną roadmapę zmian,
- jak ustalić priorytety wdrażania e-commerce w organizacji B2B,
- jak angażować zespół w proces transformacji.
Webinarium dedykowane jest przede wszystkim:
- dyrektorom działów sprzedaży, marketingu oraz IT w firmach B2B, którzy chcieliby usprawnić swoje procesy sprzedażowe,
- menedżerom odpowiedzialnych za strategię cyfrową, poszukujących praktycznych porad dotyczących wdrożenia e-commerce,
- osobom odpowiedzialnym za rozwój biznesu, które chcą zyskać nowe narzędzia i inspiracje do prowadzenia skutecznych działań online.
Udział w webinarium jest bezpłatny, po wcześniejszej rejestracji.
Więcej o Strix na stronie
- Wszystko
- Aktualności (770)
- Wiedza (323)
- Kalendarz (1298)
- Centrum Wsparcia (324)
-
Wydarzenie
MŚP z woj.lubelskiego -Targi BIOFACH 2025, Norymberga
Celem udziału w wydarzeniu jest ekspansja MŚP z woj. lubelskiego na rynki zagraniczne
ArtykułRuszyła rejestracja na PAIH Forum Biznesu 2024
Święto polskiej przedsiębiorczości na PGE Narodowym w Warszawie
WydarzenieMisja gospodarcza do Maroka
Wielobranżowa misja jest skierowana głównie do firm działających w sektorach z dużym potencjałem roz…
ArtykułPolskie stoisko narodowe na targach InnoTrans 2024 w Berlinie
Polskie stoisko przyczyni się do zwiększenia rozpoznawalności polskich marek na rynku niemieckim
ArtykułDofinansowanie dla MŚP – Expo 2025 Japonia
Dofinansowanie z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027
-
Artykuł
Zmienny krajobraz eksportu – współpraca z Ukrainą
Eksporterzy odczuwają skutki wojny w mniejszym stopniu niż w 2022 r.
ArtykułPolska eksportuje piękno: dynamika wzrostu w branży kosmetycznej
Eksport kosmetyków z Polski w latach 2020-2022 wzrósł o 24 proc.
ArtykułRola AI w polskich firmach – raport EY
20 proc. dużych i średnich przedsiębiorstw w Polsce już zaimplementowało systemy oparte na AI
ArtykułWykorzystana szansa, czyli sukces polskich jabłek w Kolumbii
W zeszłym roku z Polski do Kolumbii wyeksportowano blisko 5000 ton jabłek
-
Wydarzenie
“Cross-border e-commerce: wybrane aspekty prawne w handlu transgranicznym&#…
Rosnąca popularność handlu elektronicznego stwarza polskim eksporterom dodatkowe możliwości ekspansj…
WydarzenieEksport do Chin przez Cross border e-commerce
Cross border e-commerce (CBEC) daje polskim przedsiębiorcom możliwości dostępu do chińskiego rynku n…
WydarzeniePorozmawiajmy o zagranicznym biznesie – ABC eksportu
Jeśli stawiasz pierwsze kroki eksportowe lub szukasz nowych inspiracji to Wielkopolski Fundusz Rozwo…
WydarzenieEdycja polska EIDAS 2.0
Przygotuj się na dołączenie do biznesów, które wykorzystują najnowsze rozwiązania z zakresu eIDAS 2….
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.