Seminarium eksportowe: Morska energetyka wiatrowa branżą globalną / łańcuch dostaw dla MFW, czyli kto jest kim w morskiej energetyce wiatrowej
04.11.2022
online
-
Gdzie?
online
-
Kiedy?
25.11.2022 r.
-
Zapraszamy na bezpłatne seminarium organizowane w ramach projektu Pomorski Broker Eksportowy dotyczące podejmowania działań eksportowych przez MŚP.
SEMINARIUM II
Temat: Morska energetyka wiatrowa branżą globalną/Łańcuch dostaw dla MFW, czyli kto jest kim w morskiej energetyce wiatrowej
Termin: 25.11.2022 r., g. 9.00-13.00
Formuła: online
Tematyka spotkań:
- Przedstawienie kluczowych graczy na rynku – deweloperzy, producenci, poddostawcy.
- Modele zakupowe na światowym rynku morskich farm wiatrowych.
- Modele zakupowe na przykładzie budowy polskich farm wiatrowych.
- Podstawowe wymagania dla dostawców.
- Przykłady skutecznych strategii wejścia w łańcuch dostaw.
Dla kogo:
Spotkania przeznaczone są dla pomorskich przedsiębiorców z sektora MŚP rozpoczynających lub rozwijających działania eksportowe.
Udział w webinarach jest bezpłatny.
Zapisy trwają do 24.11.2022.
Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie poniższego formularza.
Seminaria odbywają się online po zalogowaniu na platformie internetowej udostępnionej przez Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER.
Organizatorem spotkania jest Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER.
Szczegółowe informacje:
- Agnieszka Ignaczak
- e-mail: a.ignaczak@inkubatorstarter.pl
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Ramowy Harmonogram cyklu seminariów Export Gate
Załącznik nr 2 – Ankieta satysfakcji uczestnika
Źródło: Pomorski Broker Eksportowy
- Wszystko
-
Artykuł
Jak dotrzeć do klientów międzynarodowych?
Pierwszych klientów zagranicznych możemy zdobyć na różne sposoby. Na początku uruchommy nasze sieci …
ArtykułZadowolenie klienta – Poznaj swojego odbiorcę
Zdecydowana część polskiego eksportu kierowana jest na dojrzałe rynki Unii Europejskiej i Wielkiej B…
ArtykułRynki eksportowe – dowiedz się jak wybrać odpowiedni
Zdecydowana część polskiego eksportu kierowana jest na dojrzałe rynki Unii Europejskiej i Wielkiej B…
ArtykułAnaliza SWOT – jak przeprowadzić analizę strategiczną?
Poznaj SWOT – analizę mocnych stron, słabych stron, szans oraz zagrożeń. Pomoże Ci ona w uporządkowa…
ArtykułZadowolenie klienta – jak dotrzeć do konsumentów?
Nawiążmy współpracę z osobą, która posiada ekspercką wiedzę o kraju, do którego chcemy eksportować. …
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.