Webinarium PAIH – jak wykorzystać WeChat’a w marketingu na rynku chińskim
07.02.2025
online
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) zaprasza na webinarium pt. „Jak wykorzystać WeChat’a w marketingu na rynku chińskim?”, które odbędzie się 26 lutego br., godz. 9:30.
![](https://www.trade.gov.pl/wp-content/uploads/2025/02/162786662_m-1024x683.jpg)
Chiny to unikalny rynek cyfrowy, w którym media społecznościowe odgrywają kluczową rolę w komunikacji i sprzedaży. Aby skutecznie dotrzeć do tamtejszych konsumentów, warto znać specyfikę najpopularniejszych platform, takich jak WeChat – aplikację wykorzystywaną zarówno w codziennym życiu, jak i w biznesie.
Biorąc udział w webinarium będzie można dowiedzieć się:
- czym charakteryzuje się konsument chiński i z jakich platform internetowych korzysta,
- jaką rolę w Chinach odgrywa WeChat,
- jak zagraniczne firmy wykorzystują WeChat’a,
- czym jest oficjalne konto na WeChacie i dlaczego warto je posiadać,
- jak polska firma może zarejestrować takie konto.
Webinarium prowadzone będzie w języku polskim.
Formularze zgłoszeniowe przyjmowane są do 26 lutego 2025 roku, do godz. 09:30.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Więcej informacji na stronie
Więcej informacji o nadchodzących wydarzeniach organizowanych przez PAIH znajdziesz na stronie Agencji
- Wszystko
- Aktualności (15)
- Wiedza (9)
- Kalendarz (33)
- Centrum Wsparcia (2)
-
Artykuł
E-mobility: rozwój branży automotive w Chińskiej Republice Ludowej
Chińskie zakłady były w 2024 r. zdolne wyprodukować nawet 20 mln samochodów elektrycznych
ArtykułCła na produkty z Chińskiej Republiki Ludowej. Perspektywa globalna
Priorytetem władz są budowa samowystarczalności technologicznej i uodpornienie gospodarki na sankcje
ArtykułPolska i Chiny – nowe perspektywy współpracy gospodarczej
Polskie produkty spożywcze i gaming jako wrota do chińskiego rynku
WydarzenieChina International Supply Chain Expo 2024
Targi skupiają się na czterech filarach: promocji handlu, wspieraniu współpracy inwestycyjnej, przyc…
WydarzenieGdańsk – seminarium „Chiny jako potencjalny rynek eksportowy…
Przedsiębiorstwa z wielu sektorów, od technologii po branżę luksusową, widzą w Chinach szansę na eks…
-
Artykuł
Polska i Chiny – nowe perspektywy współpracy gospodarczej
Polskie produkty spożywcze i gaming jako wrota do chińskiego rynku
ArtykułNowe taryfy celne USA na import z Chin
Nowe taryfy są częścią działań mających na celu stymulowanie innowacji i konkurencyjności
ArtykułChińskie biura podróży mogą już organizować wyjazdy do Polski
Od 10 sierpnia 2023 r., po trzech latach przerwy związanych z pandemią Covid-19, chińskie biura podr…
ArtykułChiny ograniczają eksport galu i germanu
Chińskie Ministerstwo Handlu poinformowało o wprowadzeniu ograniczeń w eksporcie związków galu i ger…
ArtykułWartość segmentu karmy dla zwierząt w Chinach wciąż rośnie
W Chinach, według danych Deloitte, jest coraz więcej gospodarstw, w których mieszkają zwierzęta domo…
-
Artykuł
E-mobility: rozwój branży automotive w Chińskiej Republice Ludowej
Chińskie zakłady były w 2024 r. zdolne wyprodukować nawet 20 mln samochodów elektrycznych
ArtykułCła na produkty z Chińskiej Republiki Ludowej. Perspektywa globalna
Priorytetem władz są budowa samowystarczalności technologicznej i uodpornienie gospodarki na sankcje
ArtykułTransakcje handlowe z podmiotami chińskimi
Przy zawieraniu umów z kontrahentem chińskim dobrze jest zadbać o weryfikację partnera
PodcastTajemnice Wschodniego Giganta: Handel i Inwestycje w Chinach i Hong Kongu
W czwartym podcaście Trade ON AIR o tematach związanych z Doliną Rzeki Perłowej.
ArtykułHongkong – brama do rynku południowochińskiego
Hongkong to jedno z globalnych centrów handlu, finansów, biznesu i komunikacji. Dzięki swojemu położ…
-
Wydarzenie
China International Supply Chain Expo 2024
Targi skupiają się na czterech filarach: promocji handlu, wspieraniu współpracy inwestycyjnej, przyc…
WydarzenieGdańsk – seminarium „Chiny jako potencjalny rynek eksportowy…
Przedsiębiorstwa z wielu sektorów, od technologii po branżę luksusową, widzą w Chinach szansę na eks…
WydarzenieChina International Import Expo
Szósta edycja targów CIIE w Szanghaju, w roku 2023 przyciągnęła prawie 3000 wystawców ze 127 krajów …
WydarzenieChina Hi-Tech Fair 2024
Targi China Hi-Tech Fair 2024 są jedną z największych imprez technologicznych w Chinach, platformą i…
WydarzenieEksport do Chin przez Cross border e-commerce
Cross border e-commerce (CBEC) daje polskim przedsiębiorcom możliwości dostępu do chińskiego rynku n…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.