Webinarium PAIH – jak wykorzystać WeChat’a w marketingu na rynku chińskim
07.02.2025
online
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) zaprasza na webinarium pt. „Jak wykorzystać WeChat’a w marketingu na rynku chińskim?”, które odbędzie się 26 lutego br., godz. 9:30.
Chiny to unikalny rynek cyfrowy, w którym media społecznościowe odgrywają kluczową rolę w komunikacji i sprzedaży. Aby skutecznie dotrzeć do tamtejszych konsumentów, warto znać specyfikę najpopularniejszych platform, takich jak WeChat – aplikację wykorzystywaną zarówno w codziennym życiu, jak i w biznesie.
Biorąc udział w webinarium będzie można dowiedzieć się:
- czym charakteryzuje się konsument chiński i z jakich platform internetowych korzysta,
- jaką rolę w Chinach odgrywa WeChat,
- jak zagraniczne firmy wykorzystują WeChat’a,
- czym jest oficjalne konto na WeChacie i dlaczego warto je posiadać,
- jak polska firma może zarejestrować takie konto.
Webinarium prowadzone będzie w języku polskim.
Formularze zgłoszeniowe przyjmowane są do 26 lutego 2025 roku, do godz. 09:30.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Więcej informacji na stronie
Więcej informacji o nadchodzących wydarzeniach organizowanych przez PAIH znajdziesz na stronie Agencji
- Wszystko
- Aktualności (15)
- Wiedza (9)
- Kalendarz (33)
-
Wydarzenie
Eksport do Chin przez Cross border e-commerce
Cross border e-commerce (CBEC) daje polskim przedsiębiorcom możliwości dostępu do chińskiego rynku n…
WydarzeniePolsko-Chińskie Forum Gospodarcze
Polska Agencja Inwestycji i Handlu wraz z Ministerstwem Rozwoju i Technologii we współpracy z Ambasa…
ArtykułNowe taryfy celne USA na import z Chin
Nowe taryfy są częścią działań mających na celu stymulowanie innowacji i konkurencyjności
WydarzenieStoisko PAIH na China Beauty Expo 2024
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach China Beauty Expo 2024. Wydarzenie …
-
Artykuł
Eksport do Chin – szansa dla branży zoologicznej
Wraz ze wzrostem liczby właścicieli zwierząt domowych w Chinach i rosnącymi oczekiwaniami jakościowy…
ArtykułBranża outdoorowa w Chinach
Chińscy konsumenci podejmują coraz więcej aktywności na świeżym powietrzu: jazda na rowerze, biwakow…
ArtykułSześć trendów na chińskim rynku żywności i napojów
Zagraniczne Biuro Handlowe Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu przygotowało przegląd najgorętszych …
ArtykułChiny otworzyły granice
Z dniem 8 stycznia chiński rząd oficjalnie złagodził politykę „zero Covid” i odszedł od surowych res…
ArtykułAnkieta KOWR – rynek mleczarski Chiny-Polska
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (KOWR) zaprasza do udziału w ankiecie, której celem jest zbadanie…
-
Wydarzenie
Sprzedaż e-commerce w Chinach – aspekty prawne
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza na webinarium pt. „Sprzedaż e-commerce w Chinach – aspek…
WydarzenieCosmoprof Asia 2024
Cosmoprof Asia to wiodące międzynarodowe targi kosmetyczne B2B w Azji.
WydarzenieStoisko PAIH na targach Anuga Select China 2024
Anuga Select China to międzynarodowe targi żywnościowe organizowane w Shenzhen i obejmujące swoim za…
WydarzenieInwestycje w Chinach – założenie spółki, zarządzanie i kontroling podmiotu
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza na webinar pt. „Inwestycje w Chinach – założenie spółki,…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.