Śniadanie Biznesowe w Toruniu
26.11.2024
Toruń
Enterprise Europe Network przy Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. zaprasza przedsiębiorców sektora MŚP na Śniadanie Biznesowe „Pitching – czyli wstęp do skutecznej sprzedaży na zagranicznych rynkach”, które odbędzie się 11 grudnia 2024r. w Toruniu.

Szkolenie jest skierowane do przedsiębiorców z województwa kujawsko-pomorskiego, którzy planują poszerzyć swoją działalność na rynki europejskie.
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się, jak:
- skutecznie przeprowadzić publiczną prezentację przed inwestorem, ekspertami lub klientami,
- opracować pitch deck, czyli spójną narrację i atrakcyjną prezentację, która w krótkiej formie zawiera wszystko co niezbędne,
- wykorzystać argumenty, które przyciągną uwagę i wzbudzą zainteresowanie potencjalnych partnerów biznesowych.
Miejsce szkolenia – Hotel SOLARIS, ul. Panny Marii 9/11, 87-100 Toruń, godz. 9:00-14:00.
Udział bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.
Więcej informacji na stronie organizatora wydarzenia
- Wszystko
- Aktualności (829)
- Wiedza (400)
- Kalendarz (1507)
-
Artykuł
Zielone technologie w Ameryce Łacińskiej
Najbardziej zaawansowana jest Kostaryka, która praktycznie w całości wytwarza prąd z OZE
PodcastJak rozwijać eksport?
W 1. odcinku wideocastu o polskim eksporcie i możliwościach eksportowych dla rodzimych przedsiębiorc…
-
Artykuł
Spedycje cyfrowe to przyszłość branży TSL
Digitalizacja w branży transportowej to nie kwestia wygody, ale przetrwania na wymagającym rynku
ArtykułNiemiecka gospodarka na zakręcie
Prognozy na rok 2024 nie napawają optymizmem – ekonomiści ING przewidują spadek o 0,3 proc.
ArtykułKompendium Handlu Zagranicznego Polski – luty 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuri Analiz PFR
ArtykułDynamiczny rozwój ukraińskiego biznesu w Polsce
W 2023 r. powstało około 28,6 tys. JDG prowadzonych przez obywateli Ukrainy
ArtykułNowa era biznesu: ESG w Polsce
46 proc. firm zadeklarowało opracowanie strategii zrównoważonego rozwoju
-
Artykuł
Rynki eksportowe – dowiedz się jak wybrać odpowiedni
Zdecydowana część polskiego eksportu kierowana jest na dojrzałe rynki Unii Europejskiej i Wielkiej B…
ArtykułAnaliza SWOT – jak przeprowadzić analizę strategiczną?
Poznaj SWOT – analizę mocnych stron, słabych stron, szans oraz zagrożeń. Pomoże Ci ona w uporządkowa…
ArtykułZadowolenie klienta – jak dotrzeć do konsumentów?
Nawiążmy współpracę z osobą, która posiada ekspercką wiedzę o kraju, do którego chcemy eksportować. …
ArtykułSpecyfika rynku – jak ją wykorzystać?
Czy produkty i usługi spotkają się z odpowiednim popytem na wybranym rynku? Aby odpowiedzieć na to …
ArtykułEfektywne zarządzanie logistyką w eksporcie
Eksport oznacza zwiększenie wolumenu naszej produkcji lub świadczonych przez nas usług. Czy na pewno…
-
Wydarzenie
6. Brytyjsko-Polskie Forum Technologiczne
Edycja 2024 skierowana jest do dyrektorów CIO i CTO z Polski oraz UK i skupi się na rozwoju współpra…
WydarzenieWebinar „Poland – a prime destination for your investment”
Ekspercka dyskusja na temat rentowności i przyszłych perspektyw inwestowania w Polsce
WydarzenieMożliwości ekspansji w oparciu o zamówienia organizacji międzynarodowych
Bezpłatne szkolenie dla firm z sektora MŚP odbędzie się w ramach Dni Przedsiębiorczości Poznań podcz…
WydarzeniePolsko-niemiecka współpraca gospodarcza – wyzwania i szanse
Uczestnicy panelu dowiedzą się jak prowadzić działalności na rynku niemieckim, jakie są możliwości i…
Wydarzenie10. Kongres Klastrów Polskich
Kongres pod hasłwm „20 lat Polski w UE, 10 lat rozwoju innowacji dzięki klastrom i funduszom europej…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.