Śniadanie Biznesowe z EEN: Dyrektywa OMNIBUS
16.01.2023
Online

Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego zaprasza przedsiębiorców sektora MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego, do udziału w szkoleniu z cyklu Śniadanie Biznesowe, pn.: „Dyrektywa OMNIBUS”.
Termin i czas szkolenia: 27 stycznia 2023 r., godz. 09.00-14.00
Miejsce szkolenia: online, platforma internetowa Microsoft Teams, zapewniona przez TARR S.A., planowany przedział czasowy: godz. 9.00-14.30.
Tematyka spotkania: W jaki sposób wdrożyć przepisy Dyrektywy Omnibus oraz powiązanych Dyrektyw: Cyfrowej i Towarowej
Więcej o wydarzeniu dowiesz się tutaj

Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego (TARR)
- Tel.: +48 56 699 54 80
- E-mail: een@tarr.org.pl
- Wszystko
- Kalendarz (1500)
-
Artykuł
Obroty handlu zagranicznego (styczeń-listopad 2023)
W porównaniu z analogicznym okresem 2022 r. eksport wzrósł o 0,1 proc., a import spadł o 8,4 proc.
WydarzeniePolskie stoisko narodowe na targach 2024 Discover Boating Miami Internation…
Polska Agencja Inwestycji i Handlu wraz z Polską Izbą Przemysłu Jachtowego i Sportów Wodnych – POLBO…
WydarzeniePolskie stoisko narodowe na targach Bauen & Wohnen 2024
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskich przedsiębiorców branży budowlanej do współtworz…
WydarzenieMiędzynarodowe zamówienia publiczne – szansa dla polskiego biznesu
NATO, ONZ, OECD, Międzynarodowy Czerwony Krzyż oraz wojska amerykańskie stacjonujące w Polsce corocz…
-
Wydarzenie
Misja Gospodarcza Dominikana 2022
W dniach 5-10 września 2022 r. odbędzie się Misja Gospodarcza Dominikana 2022. Organizatorem wydarze…
WydarzenieForum Finansowania Mikro, Małych i Średnich Przedsiębiorców
W dn. 5 lipca 2022 r. o godz. 10.00 odbędzie się Forum Finansowania Mikro, Małych i Średnich Przedsi…
WydarzenieWŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA: CO TRZEBA I WARTO WIEDZIEĆ
Co o własności intelektualnej trzeba i warto wiedzieć wchodząc na rynki zagraniczne?
Wydarzenie„GO CANADA”- PRZEWODNIK PO RYNKU KANADYJSKIM
Temat: “Go Canada” – przewodnik po rynku kanadyjskim
WydarzenieSTRATEGIA EKSPORTOWA FIRM NA RYNKU NIEMIECKIM
Strategia eksportowa firm na rynku niemieckim – czyli jak sprzedawać towary i usługi w Niemczech
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.