Spotkanie „Biznes przy Kawie – Kielce”
28.11.2024
Kielce
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) zaprasza przedsiębiorców z województwa świętokrzyskiego na spotkanie pt. „Biznes przy Kawie”. Wydarzenie odbędzie się 2 grudnia br. w Kielcach.

W programie spotkania m.in.:
- umiędzynarodowienie MŚP – Brand Hub,
- projekt Polskie Mosty Technologiczne,
- Trade.gov.pl – Portal Promocji Eksportu,
- grand rządowy dla przedsiębiorców,
- instrumenty wsparcia dla przedsiębiorców wraz z ofertą
- inwestycyjną Specjalnej Strefy Ekonomicznej
- „Starachowice” S.A..
Czas: 2 grudnia 2024 r., godz. 9:45
Miejsce: Centrum Kongresowe Targi Kielce, ul. Zakładowa 1, 25-672 Kielce
Osoby zainteresowane udziałem w wydarzeniu proszone są o kontakt z Emilią Soboń (SSE „Starachowice”): emilia.sobon@kpp.sse.com.pl, 788 791 744 w terminie do 29 listopada br. do godz. 16:00.
Więcej informacji udziela Regionalne Biuro Handlowe w Łodzi, gracjan.majewski@paih.gov.pl, 887 535 112, a także na stronie organizatora
Więcej informacji o nadchodzących wydarzeniach organizowanych przez PAIH znajdziesz na stronie Agencji

Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH)
- Tel.: +48 22 334 99 10
- E-mail: paih24@paih.gov.pl
- Wszystko
- Aktualności (788)
- Wiedza (353)
- Kalendarz (1389)
- Centrum Wsparcia (346)
-
Wydarzenie
Jak zaistnieć na rynku brazylijskim
Podczas webinarium dowiesz się m.in. jakie są najbardziej perspektywiczne sektory do współpracy pols…
ArtykułRynek brytyjski dla lubuskich przedsiębiorców. Szanse i bariery
Uczestnicy poznali charakter rynku, tajniki zakładania działalności oraz wymogi celne i prawne
WydarzeniePolskie firmy na rynku francuskim
Sukces po francusku, czyli szanse, wyzwania i perspektywy rozwoju dla polskich firm we Francji
ArtykułPolska i Chiny – nowe perspektywy współpracy gospodarczej
Polskie produkty spożywcze i gaming jako wrota do chińskiego rynku
WydarzenieRetailTec Congress 2024
Celem RetailTec Congress jest wspieranie sektora retail w dostosowywaniu się do dynamicznych zmian w…
-
Artykuł
Rola AI w polskich firmach – raport EY
20 proc. dużych i średnich przedsiębiorstw w Polsce już zaimplementowało systemy oparte na AI
ArtykułWykorzystana szansa, czyli sukces polskich jabłek w Kolumbii
W zeszłym roku z Polski do Kolumbii wyeksportowano blisko 5000 ton jabłek
ArtykułPESA z umową na 62 pojazdy dla rumuńskich kolei
Eksport to w ostatnich latach ponad połowa produkcji bydgoskiej firmy
ArtykułEksport elektrycznych autobusów
Od stycznia do listopada 2023 roku eksport wyniósł 1085 sztuk o wartości ponad 480,8 mln EUR
ArtykułBilans i perspektywy: polskie firmy między optymizmem a obawami
Pod koniec 2023 roku ponad połowa firm w Polsce oceniła swoją sytuację finansową jako relatywnie dob…
-
Raport
Rynek e-commerce w Niemczech
Niemcy są 5. co do wielkości rynkiem e-commerce na świecie, który w 2020 ma osiągnąć wartość 103.9 m…
RaportRynek e-commerce na Ukrainie
Rynek ukraiński posiada spory potencjał. Obserwujemy właśnie jego ogromny wzrost – jeden z najdynami…
RaportRynek e-commerce w Czechach
Udział handlu elektronicznego w Czechach wzrośnie z 15% w roku 2020 do około 20% w 2025r. Tak progno…
RaportRynek e-commerce na Węgrzech
Węgierski e-rynek jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków online w Unii Europejskiej. Nie…
RaportRynek e-commerce w Rumunii
sperci wskazują na duży potencjał działalności online w sektorze e-commerce w Rumunii – rynek i przy…
-
Wydarzenie
Biznes, technologia i zmieniające się społeczeństwo. Konferencja o IT i Hig…
Rozwiązania AI i Hi-Tech w Szwajcarii, w Polsce i w UE
WydarzenieInternacjonalizacja MŚP – fundusze europejskie dla Podkarpacia
Dofinansowanie MŚP w ekspansji zagranicznej
WydarzenieSzansa na rozwój Twojego biznesu w Japonii – Expo 2025 Osaka, Kansai. Branż…
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza na webinar „Szansa na rozwój Twojego biznesu w Japonii –…
WydarzenieMisja Gospodarcza do Turcji
Cele misji to: rozpoznanie rynku, nawiązanie kontaktów biznesowych i nawiązanie kontaktów z organiza…
-
Poradnik
Konkurencyjność oferty – o co należy zadbać?
Podobnie jak każda działalność biznesowa, eksport zaczyna się od postawienia sobie pytania o to, jak…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.