Sprzedaż e-commerce w Chinach – aspekty prawne
04.03.2024
Online
Coraz więcej towarów zagranicznych dociera na rynek chiński za pośrednictwem kanałów cross-border e-commerce (CBEC).

W 2023 roku Chiny odnotowały wzrost o 15,6% wolumenu importu i eksportu właśnie w ramach CBEC, tym samym umacniając swoją pozycję światowego lidera w tej dziedzinie. Dla polskich przedsiębiorców wzrost popularności platform internetowych jest szansą na sprzedaż produktów bezpośrednio chińskim konsumentom.
Podczas szkolenia dowiesz się:
- czym charakteryzuje się rynek e-commerce w Chinach,
- jak zaistnieć na chińskich platformach e-commerce,
- jakie są różnice e-commerce w Polsce i w Chinach,
- jakie są najważniejsze obowiązki prawne i administracyjne przy sprzedaży na chińskich platformach internetowych.
Webinarium poprowadzą:
- Monika Kołpaczyńska, Business Development Manager, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Szanghaju,
- mec. Kamil Biernat, Hanglung Law Biernat & Kossacki,
- Karol Czekałowski, aplikant radcowski, Hanglung Law Biernat & Kossacki,
- Łukasz Sosnowski, Adwokat.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Więcej informacji o nadchodzących webinariach organizowanych przez PAIH znajdziesz na stronie Agencji

Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH)
- Tel.: +48 22 334 99 10
- E-mail: paih24@paih.gov.pl
- Wszystko
- Aktualności (27)
- Wiedza (14)
- Kalendarz (42)
-
Wydarzenie
China-CEEC Expo 2025
PAIH organizuje stoisko i zaprasza polskich przedsiębiorców do zaprezentowania swoich produktów i us…
WydarzenieWebinarium PAIH – jak wykorzystać WeChat’a w marketingu na rynku chiń…
WeChat to aplikacja, którą w Chinach wykorzystuje się zarówno w codziennym życiu, jak i w biznesie
-
Artykuł
E-handel rośnie w tempie dwucyfrowym: październikowe dane
Po wakacyjnej stagnacji sprzedaż w Internecie wystrzeliła w górę o 10,2 proc.
ArtykułPolska i Chiny – nowe perspektywy współpracy gospodarczej
Polskie produkty spożywcze i gaming jako wrota do chińskiego rynku
-
Artykuł
Polski rynek e-commerce w latach 2024-2028
Do 2028 roku m-commerce może przejąć ponad 50 proc. wartości sprzedaży e-commerce w Polsce
ArtykułTransakcje handlowe z podmiotami chińskimi
Przy zawieraniu umów z kontrahentem chińskim dobrze jest zadbać o weryfikację partnera
-
Wydarzenie
China International Supply Chain Expo 2024
Targi skupiają się na czterech filarach: promocji handlu, wspieraniu współpracy inwestycyjnej, przyc…
WydarzenieGdańsk – seminarium „Chiny jako potencjalny rynek eksportowy…
Przedsiębiorstwa z wielu sektorów, od technologii po branżę luksusową, widzą w Chinach szansę na eks…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.