Sprzedaż e-commerce w Chinach – aspekty prawne
04.03.2024
Online
Coraz więcej towarów zagranicznych dociera na rynek chiński za pośrednictwem kanałów cross-border e-commerce (CBEC).

W 2023 roku Chiny odnotowały wzrost o 15,6% wolumenu importu i eksportu właśnie w ramach CBEC, tym samym umacniając swoją pozycję światowego lidera w tej dziedzinie. Dla polskich przedsiębiorców wzrost popularności platform internetowych jest szansą na sprzedaż produktów bezpośrednio chińskim konsumentom.
Podczas szkolenia dowiesz się:
- czym charakteryzuje się rynek e-commerce w Chinach,
- jak zaistnieć na chińskich platformach e-commerce,
- jakie są różnice e-commerce w Polsce i w Chinach,
- jakie są najważniejsze obowiązki prawne i administracyjne przy sprzedaży na chińskich platformach internetowych.
Webinarium poprowadzą:
- Monika Kołpaczyńska, Business Development Manager, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Szanghaju,
- mec. Kamil Biernat, Hanglung Law Biernat & Kossacki,
- Karol Czekałowski, aplikant radcowski, Hanglung Law Biernat & Kossacki,
- Łukasz Sosnowski, Adwokat.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Więcej informacji o nadchodzących webinariach organizowanych przez PAIH znajdziesz na stronie Agencji

Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH)
- Tel.: +48 22 334 99 10
- E-mail: paih24@paih.gov.pl
- Wszystko
- Aktualności (27)
- Kalendarz (42)
-
Wydarzenie
China International Import Expo
Szósta edycja targów CIIE w Szanghaju, w roku 2023 przyciągnęła prawie 3000 wystawców ze 127 krajów …
WydarzenieChina Hi-Tech Fair 2024
Targi China Hi-Tech Fair 2024 są jedną z największych imprez technologicznych w Chinach, platformą i…
-
Artykuł
Sześć trendów na chińskim rynku żywności i napojów
Zagraniczne Biuro Handlowe Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu przygotowało przegląd najgorętszych …
RaportPremiera raportu „Dekada polskiego e-commerce”
W tym roku jubileusz 10-lecia obchodzi Izba Gospodarki Elektronicznej. Z tej okazji przygotowała rap…
-
Wydarzenie
Handel w Chinach – aspekty prawne, umowy handlowe, arbitraż
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza na webinarium pt. „Handel w Chinach – aspekty prawne, um…
WydarzenieJak skutecznie przygotować się do udziału w targach w Chinach – ochrona IPR
Ochrona znaków towarowych i patentów w Chinach to bardzo istotny element skutecznego przygotowania e…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.