Stoisko PAIH i Konsulatu RP na targach China Hi-Tech Fair w Shenzhen
19.09.2023
Shenzhen
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskie firmy działające w branży nowych technologii do udziału w Polskim Stoisku Narodowym na międzynarodowych targach China Hi-Tech Fair 2023. W tym roku polski pawilon współorganizują Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Szanghaju oraz Konsulat RP w Kantonie.
China Hi-Tech Fair to największe targi branży nowych technologii organizowane w Chinach. W ubiegłym roku wydarzenie, mimo restrykcji związanych z Covid-19, zgromadziło ponad 5,6 tys. wystawiających, a udział w edycji off-line wzięło łącznie 41 krajów i organizacji międzynarodowych. Wydarzenie przyciągnęło ponad 200 tys. odwiedzających.
Dzięki obecności na targach China Hi-Tech Fair polskie firmy zyskują szansę na uzyskanie szybkiego dostępu do chińskiego rynku, zwiększenia ekspozycji swojej marki oraz zaprezentowania najnowsze produkty i usługi, a także nawiązania wartościowych kontaktów biznesowych. Wydarzenie cieszy się dużym zainteresowaniem chińskich mediów.
Obecność na stoisku daje możliwość:
- zaprezentowania własnej oferty eksportowej,
- wykorzystania wspólnej przestrzeni stoiska do spotkań z kontrahentami,
- skorzystania z merytorycznego i językowego wsparcia pracowników Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Szanghaju.
Koszty związane z wynajmem i zabudową stoiska pokrywa PAIH. Koszty logistyczne, tj. spedycji towarów i materiałów reklamowych, transportu, ubezpieczenia osób i produktów, noclegu, wyżywienia itp. pokrywa przedsiębiorca.
Organizator: Shenzhen Convention & Exhibition Center Management Co Ltd
Data: 15-19.11.2023
Firmy zainteresowane udziałem w targach China Hi-Tech Fair 2023 i prezentacją oferty w ramach polskiego stoiska zapraszamy do zgłaszania się za pośrednictwem formularza rejestracyjnego do 24 września 2023 r.
Decyzja o zakwalifikowaniu wystawców zostanie podjęta przez kierownika ZBH w Szanghaju wraz z zespołem współpracowników na podstawie kompletnego i prawidłowo wypełnionego formularza.
- Wszystko
-
Artykuł
Kultura biznesu w Chinach
Jednym z ważniejszych czynników mających wpływ na osiągnięcie sukcesu biznesowego w Państwie Środka …
ArtykułEksport żywności do Chin
Chiny to najludniejszy kraj świata i jednocześnie druga największa gospodarka na świecie. W 2021 r. …
WydarzenieKonferencja B2B online sektora spożywczego, kosmetycznego, FMCG, drzewnego
W ramach współpracy z China – CEEC Expo and International Consumer Goods Fair (China – CEEC Expo), P…
ArtykułDelegacja miasta Ningbo w Warszawie
4 maja br. siedzibę Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu odwiedziła delegacja z miasta Ningbo w spra…
ArtykułJak ochronić swój znak towarowy w Chinach?
Silny znak towarowy ma kluczowe znaczenie dla pozyskania nowych klientów, zwłaszcza jeżeli wprowadza…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.