Stoisko PAIH na Cosmoprof Asia 2023
14.09.2023
Hongkong

Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskie firmy z branży beauty do udziału w polskim stoisku narodowym na targach Cosmoprof Asia 2023. Wydarzenie odbędzie się w Hong Kongu w dniach 15-17 listopada 2023 r.
Cosmoprof Asia to wydarzenie promujące międzynarodowe marki kosmetyczne na azjatyckim rynku, kładące nacisk na obszar Chin, Azji Południowo-Wschodniej oraz Półwyspu Indyjskiego.
Cosmoprof Asia to najbardziej prestiżowe wydarzenie dla profesjonalistów z branży kosmetycznej, zainteresowanych możliwościami nieustannie rosnącego sektora tej branży w regionie Azji i Pacyfiku. Strategiczna lokalizacja Cosmoprof w Hongkongu, tradycyjnie finansowym i kulturowym centrum regionu, mieście decydującym o tendencjach rozwoju gospodarczego i dyktującym trendy konsumenckie w obszarze Chin, Japonii i Korei, Półwyspu Indyjskiego oraz Azji Południowo-Wschodniej, daje gwarancję promocji polskich marek w najbardziej dynamicznie rozwijającej się części Azji Wschodniej.
Obecność na stoisku PAIH daje możliwość:
- zaprezentowania własnej oferty eksportowej,
- wykorzystania wspólnej przestrzeni stoiska do spotkań z kontrahentami,
- skorzystania z merytorycznego i językowego wsparcia pracowników Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Szanghaju.
Udział w wydarzeniu w ramach stoiska PAIH jest bezpłatny. Koszty związane z wynajmem i zabudową stoiska pokrywa PAIH. Koszty logistyczne, tj. spedycji towarów i materiałów reklamowych, transportu, ubezpieczenia osób i produktów, noclegu, wyżywienia itp. pokrywa przedsiębiorca.
Firmy zainteresowane udziałem w misji mogą przesyłać zgłoszenia za pośrednictwem formularza rejestracyjnego do 17 września 2023 r.
Decyzja o zakwalifikowaniu wystawców zostanie podjęta na podstawie kompletnego i prawidłowo wypełnionego formularza.
- Wszystko
-
Artykuł
Jak rozpocząć sprzedaż internetową w Indiach?
Indie są krajem wielu możliwości, choć nie jest to rynek polecany dla początkujących eksporterów. To…
ArtykułW Wietnamie czekają na polskie produkty
W 2021 roku handel między Polską a Wietnamem przekroczył 4,6 miliarda dolarów (USD). To o jedną czwa…
ArtykułJak ochronić swój znak towarowy w Chinach?
Silny znak towarowy ma kluczowe znaczenie dla pozyskania nowych klientów, zwłaszcza jeżeli wprowadza…
ArtykułRynki perspektywiczne dla polskiego eksportu
Jak wynika z raportu Polskiego Instytutu Ekonomicznego (PIE), Stany Zjednoczone są najbardziej persp…
RaportRynek e-commerce w Niemczech
Niemcy są 5. co do wielkości rynkiem e-commerce na świecie, który w 2020 ma osiągnąć wartość 103.9 m…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.