Stoisko PAIH na targach China International Import Expo.
02.10.2023
Chiny
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach China International Import Expo, które odbędą się w dniach 5-10 listopada 2023 r. w Szanghaju.
Targi China International Import Expo to największe targi importowe w Chinach, organizowane od 2018 roku z inicjatywy i pod patronatem Prezydenta Chin – Xi Jinpinga. Wydarzenie cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem wśród firm zagranicznych, a czwarta edycja w 2021 roku przyciągnęła ok. 3000 wystawców ze 127 krajów i regionów.
W tym roku CIIE odbędzie się w National Exhibition and Convention Center w Szanghaju i po raz szósty zgromadzi wystawców z całego świata. Na tak ważnym wydarzeniu nie może zabraknąć również polskich firm, które będą mogły zaprezentować swoje produkty i usługi. Podczas tegorocznej edycji Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Szanghaju zorganizuje Polski Pawilon Narodowy dla firm z sektora kosmetycznego, spożywczego, gamingowego oraz fintech.
Obecność na stoisku daje możliwość:
- zaprezentowania własnej oferty eksportowej,
- wykorzystania wspólnej przestrzeni stoiska do spotkań z kontrahentami,
- bezpłatnego udziału w wydarzeniu,
- skorzystania z merytorycznego i językowego wsparcia pracowników Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Szanghaju.
Koszty związane z wynajmem i zabudową stoiska pokrywa PAIH. Po stronie podwystawcy leżą następujące koszty przelotów, zakwaterowania, transportu towarów, wyżywienia itd.
Firmy zainteresowane udziałem w misji mogą przesyłać zgłoszenia za pośrednictwem formularza rejestracyjnego do 31 sierpnia 2023 r.
Decyzja o zakwalifikowaniu wystawców zostanie podjęta przez kierownika ZBH w Szanghaju wraz z zespołem współpracowników na podstawie kompletnego i prawidłowo wypełnionego formularza.
Więcej informacji o nadchodzących wydarzeniach organizowanych przez PAIH znajdziesz na stronie Agencji
Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. (PAIH S.A.)
ul. Krucza 50
00-025 Warszawa
- Wszystko
-
Wydarzenie
Hongkong – brama do rynku południowochińskiego
Dzięki strategicznemu położeniu geograficznemu, Hongkong stanowi bramę do Chin kontynentalnych oraz …
ArtykułEksport do Chin – szansa dla branży zoologicznej
Wraz ze wzrostem liczby właścicieli zwierząt domowych w Chinach i rosnącymi oczekiwaniami jakościowy…
ArtykułBranża outdoorowa w Chinach
Chińscy konsumenci podejmują coraz więcej aktywności na świeżym powietrzu: jazda na rowerze, biwakow…
ArtykułSześć trendów na chińskim rynku żywności i napojów
Zagraniczne Biuro Handlowe Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu przygotowało przegląd najgorętszych …
ArtykułChiny otworzyły granice
Z dniem 8 stycznia chiński rząd oficjalnie złagodził politykę „zero Covid” i odszedł od surowych res…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.