Szkolenie INCOTERMS® 2020
20.04.2023
online

Krajowa Izba Gospodarcza zaprasza na szkolenie online pn. INCOTERMS® 2020 – najnowsza wersja. Jak je rozumieć, stosować i nie popełniać błędów.
Szkolenie online INCOTERMS® 2020 – jak rozumieć i stosować międzynarodowe reguły handlu – skierowane jest do menedżerów, specjalistów, handlowców oraz wszystkich zainteresowanych tematyką handlu zagranicznego. Po jego zakończeniu uczestnik będzie potrafił dokonać wyboru prawidłowej reguły Incoterms®, z uwzględnieniem specyfiki towaru i gałęzi transportu w kontraktach eksportowych i importowych. Pozwoli to na uniknięcie wielu kosztownych błędów i bezkonfliktową realizację transakcji handlowej.
Zasadnicze cele szkolenia
Przekazanie informacji o najnowszej wersji Incoterms® 2020, ich nowej strukturze wewnętrznej, zmianie kolejności i nazwy reguł, różnicach w stosunku do Incoterms® 2010 oraz o zasadach prawidłowego i bezpiecznego ich stosowania.
Analiza poszczególnych reguł Incoterms® 2020, w kontekście podziału obowiązków, kosztów i ryzyka związanego z dostawą towaru pomiędzy sprzedającym i kupującym.
Metodologia: Wykład online „na żywo”, wzbogacony animowaną prezentacją Incoterms. W trakcie szkolenia, sumarycznie, około jedna godzina zostanie poświęcona na wymianę poglądów w formie dyskusji, ewentualne formułowanie problemów, pytania i odpowiedzi – wszystko na platformie Zoom.
Trener
Trener: Pan Jarosław Hermanowski – ekspert w zakresie INCOTERMS i kontraktacji eksportowej. Jedyny w Polsce trener akredytowany przez Międzynarodową Izbę Handlową w Paryżu. Niezależny konsultant, trener i wykładowca, specjalizujący się w zagadnieniach kontraktów w handlu zagranicznym. Członek Polskiego Komitetu Narodowego Międzynarodowej Izby Handlowej. Autor licznych publikacji z zakresu handlu zagranicznego m.in. oficjalnego tłumaczenia publikacji Incoterms® 2010 oraz Incoterms® 2020.
Materiały szkoleniowe: autorskie materiały szkoleniowe, w tym prezentacja.
Agenda
8.00-8.30 – logowanie na platformie Zoom/ sprawdzanie ustawień audio i video
8.30-10.00 – I blok
10.00-10.15 – przerwa
10.15-11.00 – II blok
11.00-11.10 – przerwa
11.10-12.00 – III blok
12.00-12.10 – przerwa
12.10-12.50 – cd III blok
12.50-13.00 – przerwa
13.00-15.00 – warsztaty
Warunki uczestnictwa
Szkolenie realizowane będzie na platformie Zoom, a warunkiem uczestnictwa w nim jest wypełnienie formularza online lub przesłanie zgłoszenia na e-mail bnersewicz@kig.pl oraz dokonanie wpłaty przed rozpoczęciem szkolenia i przesłanie potwierdzenia przelewu. Po otrzymaniu potwierdzenia przelewu przesyłamy link uprawniający do uczestnictwa w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami technicznymi i organizacyjnymi.
Pakiet I:
Koszt udziału w szkoleniu online wynosi 550 zł + 23%VAT.
Cena dotyczy udziału 1 osoby i obejmuje: udział w szkoleniu prowadzonym „na żywo” z sesją pytań i odpowiedzi, materiały szkoleniowe w wersji pdf oraz certyfikat w wersji pdf.
Pakiet II:
Koszt udziału w szkoleniu online + publikacja Incoterms® 2020 w wersji książkowej wraz z kosztami wysyłki wynosi 670 zł + 23%VAT.
Cena dotyczy udziału 1 osoby i obejmuje: udział w szkoleniu prowadzonym „na żywo” z sesją pytań i odpowiedzi, materiały szkoleniowe w wersji pdf oraz certyfikat w wersji pdf, a także publikacja Incoterms® 2020 w wersji książkowej wraz z kosztami wysyłki
Szczegółowe informacje:
Bartłomiej Nersewicz
Biuro Współpracy z Zagranicą
Krajowa Izba Gospodarcza
E-mail: bnersewicz@kig.pl
Tel.: 22 630 96 86
- Wszystko
- Aktualności (828)
- Wiedza (399)
- Kalendarz (1503)
- Centrum Wsparcia (348)
-
Artykuł
Psychologia handlu – decyzje cenowe w eksporcie
Jak ustalić cenę, by nie zaniżyć wartości, nie odstraszyć i nie stracić marży?
ArtykułKultura biznesu w Szwecji
Kultura biznesowa Szwecji opiera się na powściągliwości emocjonalnej i przejrzystości przekazu
ArtykułAlbania stawia na rozwój
W ślad za stabilizacją finansów publicznych idą ambitne reformy i inwestycje
ArtykułKompendium handlu zagranicznego Polski – kwiecień 2025 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
WydarzenieE-Commerce Connect 2025
Dowiedz się, jakie są najlepsze praktyki i technologie. Spędź miło czas nawiązując kontakty z czołow…
-
Artykuł
Wojna handlowa USA vs. UE – straty i zyski
Wojna handlowa między USA a UE stanowi poważne zagrożenie dla obu gospodarek
ArtykułPolska na Game Developers Conference 2025 w San Francisco – podsumowanie
Na stoisku promowana była oferta blisko 60 polskich firm
ArtykułPrzewodnik po rynku – Serbia
Dowiedz się, jak szybko i skutecznie sprawdzić serbskiego partnera biznesowego
ArtykułPolska silnie obecna na Foodex Japan 2025 – podsumowanie
W wydarzeniu uczestniczyło 40 polskich firm, które zaprezentowały swoje produkty
ArtykułInnowacyjność Polski – marzec 2025 r.
Zapraszamy do zapoznania się z wydanym przez Biuro Analiz PFR raportem „Innowacyjność Polski”
-
Artykuł
Kultura biznesu w Turcji
Turcja łączy w sobie elementy Wschodu i Zachodu, co znajduje odzwierciedlenie w jej kulturze biznesu
RaportPolskie meble w świecie: eksporterzy walczą o podium
Producenci z Polski są znani z elastyczności i szybkiego reagowania na potrzeby rynku
ArtykułLokalny komponent jako klucz do sukcesu w Kazachstanie
Kazachstan mówi zagranicznym firmom: „Nie tylko sprzedawajcie, ale i twórzcie z nami”
ArtykułKultura biznesu w Hiszpanii
Hiszpania to kraj, w którym biznes i kultura są nierozerwalnie splecione
ArtykułPsychologia handlu – jak opanować stres
W niewielkiej dawce mobilizuje, ale gdy wymyka się spod kontroli, staje się wrogiem efektywności
-
Wydarzenie
Money20/20 Global 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskie firmy do udziału w targach Money20/20 Global. Wy…
WydarzenieTechCrunch 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskie firmy do uczestnictwa w targach TechCrunch. Wyda…
WydarzenieSuperZoo 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskie firmy do udziału w targach SuperZoo. Wydarzenie …
WydarzenieVietnam ICTCOMM 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach Vietnam ICTCOMM 2025. Wydarzenie od…
-
Instytucja
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH)
Jest instytucją doradczą wchodzącą w skład Grupy Polskiego Funduszu Rozwoju (PFR). Pierwszym punktem…
InstytucjaPolski Fundusz Rozwoju (PFR)
Jesteśmy instytucją, która koordynuje działania Systemu Instytucji Rozwoju. Priorytetami naszej dzia…
InstytucjaPolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP)
Wspiera eksportujących przedsiębiorców w trzech głównych obszarach: dofinansowania do działań promoc…
InstytucjaKorporacja Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych (KUKE)
Od ponad 30 lat wspieramy eksporterów jako oficjalna, polska agencją ubezpieczeń kredytów eksportowy…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.