Tajwańsko-polskie webinarium i spotkania b2b
04.11.2024
online
Ośrodek Enterprise Europe Network przy Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) zaprasza na Taiwan-Poland Electronics, 5G & ICT Solutions Cooperation Forum 2024, które odbędzie się 11 grudnia 2024 r. w formule online i obejmie webinarium oraz spotkania b2b dla sektorów elektronicznego, 5G i ICT.
Wydarzenie organizowane we współpracy z tajwańskimi partnerami: Small and Medium Enterprise and Startup Administration (SMESA), Institute for Information Industry (III) oraz Taiwan External Trade Development Council (TAITRA), ma na celu rozwijanie współpracy między polskimi a tajwańskimi firmami, które oferują innowacyjne produkty, technologie i rozwiązania dla sektora elektronicznego i telekomunikacyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań 5G.
Dla kogo
Forum skierowane jest do podmiotów działających w sektorach elektroniki i telekomunikacji, planujących rozwój działalności, wdrożenie innowacyjnych rozwiązań, a także poszukujących nowych partnerów biznesowych oraz klientów.
Zaproszenie skierowane jest głównie do przedstawicieli:
- przedsiębiorstw,
- klastrów,
- iInstytucji otoczenia biznesu,
- ośrodków B+R,
- władz lokalnych i centralnych.
Udział w spotkaniach jest bezpłatny. Termin rejestracji upływa 9 grudnia 2024 r.
Opcja umawiania spotkań będzie dostępna od 18 listopada do 10 grudnia 2024 r.
Oficjalnym językiem spotkań będzie jęz. angielski.
Więcej informacji na stronie organizatora wydarzenia
- Wszystko
-
Artykuł
Opcje finansowania – co powinieneś wiedzieć
Kiedy nasz rozwój jest dynamiczny i nie wystarczają nam już środki własne ani grupa trzech „F”, por…
ArtykułSprawdź, jak zastosować stawkę 0% w eksporcie towarów poza UE
Zgodnie z przyjętą konstrukcją VAT w Unii Europejskiej, podatek ten powinien obciążać konsumpcję, a …
ArtykułCzy eksport się opłaca – Jak zadbać o opłacalność?
Opłacalność eksportu to wypadkowa naszych kosztów i ceny, jaką realnie możemy uzyskać na rynku zagra…
ArtykułPoznaj swoje możliwości logistyczne – ryzyka i koszty
Zarówno w eksporcie tradycyjnym i e-commerce będziemy musieli ponieść koszty związane z transportem …
ArtykułProces i kanały sprzedaży – jak będziemy sprzedawać?
W tej sekcji pomożemy Tobie w przygotowaniu konkretnych założeń operacyjnych Twojej strategii ekspor…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.