Transgraniczna sprzedaż towarów
28.11.2022
Online
![](https://www.trade.gov.pl/wp-content/uploads/2022/11/ecommare.png)
-
Gdzie
Online
-
Kiedy
14 grudnia 2022 r.; godz. 10:00 – 11:30
-
Rejestracja
Formularz rejestracyjny
Myślisz o rozwoju swojej firmy i ekspansji zagranicznej – platformy marketplace to wejście na skróty na międzynarodowe rynki! Internet zniósł wiele granic w transakcjach handlowych. Dołącz do uczestników webinaru już 14 grudnia o godz. 10:00 i przekonaj się, jak łatwo można wejść na obcy rynek.
Wśród ekspertów Konrad Zach, który od 20 lat pomaga firmom budować i rozwijać internetowe kanały sprzedaży w modelach B2C, B2B oraz marketplace i Kamila Grotowska z platformy Allegro umożliwiającej handel na terenie całej Unii Europejskiej.
Już ponad 225 tys. MŚP w Europie, w tym 3,5 tys. z Polski jest obecnych na Amazon, co daje wzrost o 20% względem 2020 r. W 2021 r. polskie MŚP sprzedały za pośrednictwem tylko tej jednej platformy 25 mln produktów (średnio 50 co minutę) i stworzyły 12 tys. miejsc pracy, osiągając wartość handlowych transakcji eksportowych na poziomie ponad 750 mln euro.
Jakie są perspektywy? Zdecydowanie możemy spodziewać się dalszego dynamicznego rozwoju międzynarodowej e-sprzedaży. Warto więc już teraz zarezerwować czas na nasze webinarium.
Kluczowe trendy cross border e-commerce na rynku UE, Azji oraz rynków wschodzących, przykłady popularnych platform w podziale na rejony geograficzne i modele biznesowe. Innymi słowy – wszystko, co trzeba wiedzieć o transgranicznym handlu online. W programie praktyczne wskazówki, case study i sesja Q&A.
Będzie konkretnie i probiznesowo!
Zachęcamy do rejestracji.
Agendę spotkania znajdziesz tutaj
- Wszystko
- Aktualności (635)
- Wiedza (273)
- Kalendarz (1047)
- Centrum Wsparcia (323)
-
Artykuł
Kompendium Handlu Zagranicznego Polski – kwiecień 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
ArtykułRegionalne Biuro Handlowe w Rzeszowie otwarte
Polska Agencja Inwestycji i Handlu uruchomiła kolejne z Regionalnych Biur Handlowych
ArtykułWarszawa wśród liderów rankingu Oxford Economics
2. miejsce wśród najszybciej rozwijających się europejskich miast
-
Artykuł
Polska żywność ceniona w Europie i na całym świecie
Wartość eksportu polskich produktów rolno-spożywczych w 2022 r. wyniosła 47,6 mld euro
ArtykułKorzystniejsze warunki pomocy publicznej dla nowych inwestycji
Polska Strefa Inwestycji pozostanie jednym z najważniejszych instrumentów wsparcia inwestycji
ArtykułPolska stawia na OZE
Szacunki wskazują, że w 2030 r. OZE może stanowić połowę polskiej energetyki
ArtykułPolskie pierniki
Polska zajmuje 3. miejsce na liście światowych eksporterów pierników z dodatkiem imbiru
ArtykułPolska odpowiada za 10 procent sprzedaży choinek w Europie
Co roku w Polsce sprzedawanych jest ok. 5-6 mln żywych choinek
-
Raport
Najnowszy EUROPEAN E-COMMERCE REPORT 2021
E-commerce Europe i EuroCommerce oraz zrzeszone organizacje, w tym Izba Gospodarki Elektronicznej, w…
PoradnikHandel transgraniczny / cross-border e-commerce
Sprzedaż za pośrednictwem Internetu otwiera możliwości dotarcia do klientów spoza rodzimego rynku. J…
WideoWideo: O czym muszę pamiętać zanim rozpocznę działalność eksportową?
Wideo: O czym muszę pamiętać zanim rozpocznę działalność eksportową?
WideoWideo: Jak rozwinąć działalność eksportową?
Wideo: Jak rozwinąć działalność eksportową – przewodnik po instytucjach wsparcia
-
Wydarzenie
Greece Build Expo 2024
Greece Build Expo to największe targi branży budowlanej w Europie Południowo-Wschodniej i wschodnim …
WydarzenieStoisko PAIH na Beauty Expo 2024
Beauty Mongolia to najważniejsze targi promujące sektor kosmetyczny w Mongolii.
WydarzenieAustralian Healthcare Week 2024
Australian Healthcare Week to największe i najbardziej wpływowe targi opieki zdrowotnej na półkuli p…
WydarzenieRailwayTech Indonesia 2024
RailwayTech Indonesia to kluczowe targi kolejowe w regionie ASEAN.
WydarzenieExpo Pack 2024
Expo Pack to najbardziej kompleksowe targi opakowań i przetwórstwa w Ameryce Łacińskiej.
-
Instytucja
Izba Gospodarki Elektronicznej (e-Izba)
Misją Izby Gospodarki Elektronicznej jest rozwój polskiej branży cyfrowej poprzez współpracę, wymian…
InstytucjaZwiązek Polskie Mięso
Związek Polskie Mięso promuje w Polsce i za granicą polskie przedsiębiorstwa produkujące mięso oraz …
InstytucjaOgólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli
Zadaniem OIGPM jest pomoc w organizacji środków dla podmiotów stowarzyszonych na ekspansję gospodarc…
Oferta wsparciaEnterprise Europe Network – działalność informacyjno-szkoleniowa
Enterprise Europe Network to największa europejska sieć ośrodków i instytucji, które wspierają rozwó…
Oferta wsparciaAkademia PARP
Baza bezpłatnych kursów e-learningowych z takich zagadnień jak prawo, finanse, marketing, zarządzani…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.