Usługa szkoleniowa w obszarze e-commerce
29.08.2023
Online
![Usługa szkoleniowa w obszarze e-commerce – eksport na rynki zagraniczne z wykorzystaniem międzynarodowych platform handlowych w ramach projektu„Łódzkie dla biznesu – rozwój na plus”](https://www.trade.gov.pl/wp-content/uploads/2023/08/Grafika_WWW_ecommerce-1280x640-1.jpg)
Zapraszamy do udziału w programie szkoleniowo-mentoringowym dla firm, dedykowanym rozpoczęciu eksportu online z wykorzystaniem międzynarodowych platform handlowych (obszar tzw. CBEC).
Program szkoleniowy ma na celu przeprowadzenie firm przez proces wprowadzania produktów na platformę, omówienie jej funkcjonalności, płatności, dostawy oraz konsultacje indywidualne z firmami.
Cel: wprowadzenie produktów z regionu Województwa Łódzkiego na międzynarodowe platformy handlowe w obszarze e-commerce eksport.
W ramach programu proponujemy:
I. Szkolenie w formie online e-commerce – eksport na rynki zagraniczne z wykorzystaniem międzynarodowych platform handlowych dla firm z województwa łódzkiego:
Terminy 3-dniowego szkolenia /w godz. 10.00 – 15.00 – łącznie min. 14 h zajęć/:
- 05.09.2023
- 07.09.2023
- 12.09.2023
Ramowy zakres tematyczny szkolenia:
- Jak przeprowadzić analizę rynku i przystosować firmę do sprzedaży na międzynarodowych platformach handlowych w obszarze e-commerce.
- Jak przystosować platformy sklepu i powiązanych aplikacji do e-commerce eksport.
- Tłumaczenia językowe – wdrożenie poprawnych tłumaczeń w sklepie internetowym, komunikacji z klientem zagranicznym, reklam itp.
- Logistyka transgraniczna oraz obsługa zwrotów.
- Wybór odpowiedniego systemu płatności do danego rynku zagranicznego.
- Social Proof – jak pozyskać zaufanie zagranicznego klienta.
- E-Marketing – jak skutecznie pozyskać klienta za granicą.
- Aspekty prawne handlu w Internecie.
- Case study – przykłady sukcesów i porażek wykorzystania e-commerce w handlu zagranicznym.
II. Porady eksperckie dla firm z sektora MŚP z terenu województwa łódzkiego zainteresowanych rozpoczęciem/rozwojem działalności eksportowej na międzynarodowych platformach handlowych.
Termin: 01.09.2023 r. – 22.09.2023 r.
Miejsce realizacji porad eksperckich: SkyHub Łódź, ul. Prezydenta G. Narutowicza 34, 90-135 Łódź lub w formie online.
Czas trwania 1 porady eksperckiej – od 45 do 90 minut. Jedna firma może skorzystać maksymalnie
z 2 porad eksperckich.
Ramowy zakres porad eksperckich:
- Ocena potencjału eksportowego firmy na międzynarodowe platformy handlowe.
- Strategia wyszukiwania partnerów zagranicznych, nawiązywanie relacji, techniki negocjacji.
- Dobór narzędzi promocyjnych w e-commerce eksport.
- Jak przygotować e-sklep do sprzedaży zagranicznej.
- System rozliczeń na międzynarodowych platformach handlowych.
- Sprzedaż na międzynarodowych platformach handlowych m.in. Amazon, Alibaba, Etsy.
- Narzędzia stosowane w promocji oraz sprzedaży internetowej na rynkach zagranicznych.
- Monitoring i mierzenie efektywności e-handlu.
Wszystkie szczegóły dotyczące programu i rejestracji znajdują się tutaj:
https://app.evenea.pl/event/854636-60/
Euro Info Group Sp. z o.o.
tel. +48 607 124 124
e-miał: info@euroinfogroup.pl
UDZIAŁ W PROGRAMIE JEST BEZPŁATNY
Do pobrania: regulamin usługi
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
- Wszystko
- Aktualności (614)
- Wiedza (271)
- Kalendarz (1025)
- Centrum Wsparcia (323)
-
Artykuł
Pozytywne nastroje pozostają powyżej progu neutralności
Ale drugi miesiąc z rzędu spowalniają
Oferta wsparciaSter na eksport
Głównym celem projektu „Ster na eksport” jest wzmocnienie potencjału eksportowego firm
-
Artykuł
Polscy przedsiębiorcy zaplanowali działania na 2024 r.
Wzmacnianie relacji z klientami deklaruje 90 proc. respondentów
ArtykułJagodowe mrożonki
Polska jest liderem w eksporcie mrożonych owoców jagodowych do krajów europejskich
ArtykułPolski gamedev rośnie w siłę
Obecnie nad Wisłą jest ok. 500 firm, które produkują i wydają gry
ArtykułPolskie firmy lepiej oceniają warunki eksportowe
O 7 pkt. proc. wzrosło pozytywne znaczenie popytu zagranicznego dla eksportu firm
-
Artykuł
Japonia – czwarty importer żywności na świecie
Japonia jest czwartym największym importerem żywności na świecie. Japońscy konsumenci są gotowi zaak…
ArtykułStrefy wolnego handlu szansą dla polskich eksporterów
Polscy eksporterzy powinni w większym stopniu wykorzystywać szanse ekspansji, jakie dają strefy woln…
RaportEksport mebli do Kanady szansą dla polskich producentów
Istnieje wiele powodów dla których warto rozważyć eksport mebli na rynek kanadyjski. Polscy producen…
ArtykułRynki perspektywiczne dla polskiego eksportu
Jak wynika z raportu Polskiego Instytutu Ekonomicznego (PIE), Stany Zjednoczone są najbardziej persp…
SzkolenieEksport własności intelektualnej – od czego zacząć?
Własność intelektualna i jej ochrona są ważnymi zagadnieniami. Każdy z nas codzienne ma kontakt z pr…
-
Wydarzenie
Greece Build Expo 2024
Greece Build Expo to największe targi branży budowlanej w Europie Południowo-Wschodniej i wschodnim …
WydarzenieStoisko PAIH na Beauty Expo 2024
Beauty Mongolia to najważniejsze targi promujące sektor kosmetyczny w Mongolii.
WydarzenieAustralian Healthcare Week 2024
Australian Healthcare Week to największe i najbardziej wpływowe targi opieki zdrowotnej na półkuli p…
WydarzenieRailwayTech Indonesia 2024
RailwayTech Indonesia to kluczowe targi kolejowe w regionie ASEAN.
WydarzenieExpo Pack 2024
Expo Pack to najbardziej kompleksowe targi opakowań i przetwórstwa w Ameryce Łacińskiej.
-
Instytucja
Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
Podstawowym celem działalności Związku jest działanie na rzecz zapewnienia zrzeszonym w nim podmioto…
InstytucjaKrajowa Izba Gospodarcza Elektroniki i Telekomunikacji
Izba jest organizacją działającą w oparciu o ustawę o samorządzie gospodarczym – typu not-for-profit…
InstytucjaRegionalne Obserwatorium Gospodarcze Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Celem działania ROG będzie ciągłe monitorowanie i analizowanie zjawisk zachodzących w gospodarce, pr…
InstytucjaPolsko – Latynoamerykańska Rada Biznesu
Polsko – Latynoamerykańska Rada Biznesu została utworzona w 2013 roku w celu intensyfikacji kontaktó…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.