Usługa szkoleniowa w obszarze e-commerce
29.08.2023
Online
Zapraszamy do udziału w programie szkoleniowo-mentoringowym dla firm, dedykowanym rozpoczęciu eksportu online z wykorzystaniem międzynarodowych platform handlowych (obszar tzw. CBEC).
Program szkoleniowy ma na celu przeprowadzenie firm przez proces wprowadzania produktów na platformę, omówienie jej funkcjonalności, płatności, dostawy oraz konsultacje indywidualne z firmami.
Cel: wprowadzenie produktów z regionu Województwa Łódzkiego na międzynarodowe platformy handlowe w obszarze e-commerce eksport.
W ramach programu proponujemy:
I. Szkolenie w formie online e-commerce – eksport na rynki zagraniczne z wykorzystaniem międzynarodowych platform handlowych dla firm z województwa łódzkiego:
Terminy 3-dniowego szkolenia /w godz. 10.00 – 15.00 – łącznie min. 14 h zajęć/:
- 05.09.2023
- 07.09.2023
- 12.09.2023
Ramowy zakres tematyczny szkolenia:
- Jak przeprowadzić analizę rynku i przystosować firmę do sprzedaży na międzynarodowych platformach handlowych w obszarze e-commerce.
- Jak przystosować platformy sklepu i powiązanych aplikacji do e-commerce eksport.
- Tłumaczenia językowe – wdrożenie poprawnych tłumaczeń w sklepie internetowym, komunikacji z klientem zagranicznym, reklam itp.
- Logistyka transgraniczna oraz obsługa zwrotów.
- Wybór odpowiedniego systemu płatności do danego rynku zagranicznego.
- Social Proof – jak pozyskać zaufanie zagranicznego klienta.
- E-Marketing – jak skutecznie pozyskać klienta za granicą.
- Aspekty prawne handlu w Internecie.
- Case study – przykłady sukcesów i porażek wykorzystania e-commerce w handlu zagranicznym.
II. Porady eksperckie dla firm z sektora MŚP z terenu województwa łódzkiego zainteresowanych rozpoczęciem/rozwojem działalności eksportowej na międzynarodowych platformach handlowych.
Termin: 01.09.2023 r. – 22.09.2023 r.
Miejsce realizacji porad eksperckich: SkyHub Łódź, ul. Prezydenta G. Narutowicza 34, 90-135 Łódź lub w formie online.
Czas trwania 1 porady eksperckiej – od 45 do 90 minut. Jedna firma może skorzystać maksymalnie
z 2 porad eksperckich.
Ramowy zakres porad eksperckich:
- Ocena potencjału eksportowego firmy na międzynarodowe platformy handlowe.
- Strategia wyszukiwania partnerów zagranicznych, nawiązywanie relacji, techniki negocjacji.
- Dobór narzędzi promocyjnych w e-commerce eksport.
- Jak przygotować e-sklep do sprzedaży zagranicznej.
- System rozliczeń na międzynarodowych platformach handlowych.
- Sprzedaż na międzynarodowych platformach handlowych m.in. Amazon, Alibaba, Etsy.
- Narzędzia stosowane w promocji oraz sprzedaży internetowej na rynkach zagranicznych.
- Monitoring i mierzenie efektywności e-handlu.
Wszystkie szczegóły dotyczące programu i rejestracji znajdują się tutaj:
https://app.evenea.pl/event/854636-60/
Euro Info Group Sp. z o.o.
tel. +48 607 124 124
e-miał: info@euroinfogroup.pl
UDZIAŁ W PROGRAMIE JEST BEZPŁATNY
Do pobrania: regulamin usługi
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
- Wszystko
- Aktualności (735)
- Wiedza (309)
- Kalendarz (1233)
- Centrum Wsparcia (324)
-
Artykuł
GUS: Obroty handlu zagranicznego (styczeń-czerwiec 2024)
Dodatnie saldo ukształtowało się na poziomie 20 mld PLN
ArtykułMyto w górę nie tylko w Niemczech – fala podwyżek opłat drogowych
Wszystkie kraje UE zostały zobowiązane do ujęcia kosztów emisji CO2 w swoich opłatach drogowych
WydarzenieFAKUMA FRIEDRICHSHAFEN 2024
Fakuma w Friedrichshafen to międzynarodowe targi przetwórstwa tworzyw sztucznych
ArtykułPolska branża kosmetyczna w 2024 roku
Polska branża kosmetyczna odpowiada za 5,5 proc. wartości dodanej brutto w UE
WydarzenieAPAVIT 2024
Targi będą wyjątkową okazją do nawiązania cennych kontaktów w branży turystycznej
-
Artykuł
Zmienny krajobraz eksportu – współpraca z Ukrainą
Eksporterzy odczuwają skutki wojny w mniejszym stopniu niż w 2022 r.
ArtykułPolska eksportuje piękno: dynamika wzrostu w branży kosmetycznej
Eksport kosmetyków z Polski w latach 2020-2022 wzrósł o 24 proc.
ArtykułRola AI w polskich firmach – raport EY
20 proc. dużych i średnich przedsiębiorstw w Polsce już zaimplementowało systemy oparte na AI
ArtykułWykorzystana szansa, czyli sukces polskich jabłek w Kolumbii
W zeszłym roku z Polski do Kolumbii wyeksportowano blisko 5000 ton jabłek
-
Artykuł
Kanały sprzedaży – jak wybrać odpowiedni?
Pojęcie „kanał sprzedaży”, choć nie brzmi najlepiej, jest używane bardzo często. Oznacza po prostu s…
PoradnikPoradnik e-Izby: Cross border e-commerce 2020
Poradnik e-Izby: Cross-border e-commerce 2020 został przygotowany przez członków Grup Merytorycznych…
ArtykułSukcesy w cyfrowym eksporcie – studium przypadków
W ramach działań grupy merytorycznej cross border e-commerce Izby Gospodarki Elektronicznej stworzon…
WideoCross border – dźwignia sprzedaży e-commerce
Jakie możliwości daje internacjonalizacja w aspekcie biznesu e-commerce? Obejrzyj webinar, aby pozna…
WideoCross border e-commerce- jak zacząć sprzedawać za granicą
W webinarze znajdziesz: dostępne narzędzia w cross border e-commerce, informacje na temat rynków ośc…
-
Wydarzenie
Nordic Organic Food Fair, Natural Beauty i Health Show 2024
Targi Nordic Organic Food Fair oraz Natural Beauty Show 2024 to największe wydarzenie handlowe poświ…
WydarzeniePerspektywy rozwoju biznesu we Francji: zielone technologie i ekoinnowacje
Do 2030 roku Francja planuje potroić inwestycje w zielone technologie. Zwiększenie zapotrzebowania p…
WydarzenieKazBuild 2024
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach KazBuild w ramach Polskiego Stoiska…
WydarzenieSektor medyczny w Meksyku: urządzenia medyczne, farmaceutyki i suplementy d…
Duże zapotrzebowanie oraz nowoczesna polityka zdrowotna sprawiają, że Meksyk jest szczególnie otwart…
WydarzenieDoing Business in the USA
Wielkopolski Fundusz Rozwoju zaprasza na konferencję online „Doing business in the USA”, która odbęd…
-
Instytucja
Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki
Podlegające samorządowi województwa Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki udziela wsparcia dla firm, k…
InstytucjaUrząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie
Celem instytucji jest wsparcie firm w procesie ich internacjonalizacji, między innymi poprzez dostar…
InstytucjaCOIE – kujawsko-pomorskie
Kujawsko-Pomorskie Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów (K-PCOIE) zostało zainaugurowane w 2011 …
InstytucjaUrząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu, Departament Gos…
Jest administracją samorządową szczebla wojewódzkiego – instytucją publiczną zapewniającą bezpłatn…
InstytucjaUrząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego, Departament Rozwoju i Innowacji…
Lubuskie przedsiębiorstwa rozpoczynające działalność eksportową oraz działające już na rynkach zagra…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.