Usługa szkoleniowa w obszarze e-commerce
29.08.2023
Online
Zapraszamy do udziału w programie szkoleniowo-mentoringowym dla firm, dedykowanym rozpoczęciu eksportu online z wykorzystaniem międzynarodowych platform handlowych (obszar tzw. CBEC).
Program szkoleniowy ma na celu przeprowadzenie firm przez proces wprowadzania produktów na platformę, omówienie jej funkcjonalności, płatności, dostawy oraz konsultacje indywidualne z firmami.
Cel: wprowadzenie produktów z regionu Województwa Łódzkiego na międzynarodowe platformy handlowe w obszarze e-commerce eksport.
W ramach programu proponujemy:
I. Szkolenie w formie online e-commerce – eksport na rynki zagraniczne z wykorzystaniem międzynarodowych platform handlowych dla firm z województwa łódzkiego:
Terminy 3-dniowego szkolenia /w godz. 10.00 – 15.00 – łącznie min. 14 h zajęć/:
- 05.09.2023
- 07.09.2023
- 12.09.2023
Ramowy zakres tematyczny szkolenia:
- Jak przeprowadzić analizę rynku i przystosować firmę do sprzedaży na międzynarodowych platformach handlowych w obszarze e-commerce.
- Jak przystosować platformy sklepu i powiązanych aplikacji do e-commerce eksport.
- Tłumaczenia językowe – wdrożenie poprawnych tłumaczeń w sklepie internetowym, komunikacji z klientem zagranicznym, reklam itp.
- Logistyka transgraniczna oraz obsługa zwrotów.
- Wybór odpowiedniego systemu płatności do danego rynku zagranicznego.
- Social Proof – jak pozyskać zaufanie zagranicznego klienta.
- E-Marketing – jak skutecznie pozyskać klienta za granicą.
- Aspekty prawne handlu w Internecie.
- Case study – przykłady sukcesów i porażek wykorzystania e-commerce w handlu zagranicznym.
II. Porady eksperckie dla firm z sektora MŚP z terenu województwa łódzkiego zainteresowanych rozpoczęciem/rozwojem działalności eksportowej na międzynarodowych platformach handlowych.
Termin: 01.09.2023 r. – 22.09.2023 r.
Miejsce realizacji porad eksperckich: SkyHub Łódź, ul. Prezydenta G. Narutowicza 34, 90-135 Łódź lub w formie online.
Czas trwania 1 porady eksperckiej – od 45 do 90 minut. Jedna firma może skorzystać maksymalnie
z 2 porad eksperckich.
Ramowy zakres porad eksperckich:
- Ocena potencjału eksportowego firmy na międzynarodowe platformy handlowe.
- Strategia wyszukiwania partnerów zagranicznych, nawiązywanie relacji, techniki negocjacji.
- Dobór narzędzi promocyjnych w e-commerce eksport.
- Jak przygotować e-sklep do sprzedaży zagranicznej.
- System rozliczeń na międzynarodowych platformach handlowych.
- Sprzedaż na międzynarodowych platformach handlowych m.in. Amazon, Alibaba, Etsy.
- Narzędzia stosowane w promocji oraz sprzedaży internetowej na rynkach zagranicznych.
- Monitoring i mierzenie efektywności e-handlu.
Wszystkie szczegóły dotyczące programu i rejestracji znajdują się tutaj:
https://app.evenea.pl/event/854636-60/
Euro Info Group Sp. z o.o.
tel. +48 607 124 124
e-miał: info@euroinfogroup.pl
UDZIAŁ W PROGRAMIE JEST BEZPŁATNY
Do pobrania: regulamin usługi
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
- Wszystko
- Aktualności (755)
- Kalendarz (1274)
-
Artykuł
Bezpośrednie inwestycje zagraniczne (BIZ) na Ukrainie w latach 2021-2023
Na koniec 2023 r. skumulowana wartość polskich inwestycji na Ukrainie wyniosła 780 mln USD
ArtykułGUS: Obroty handlu zagranicznego (styczeń-czerwiec 2024)
Dodatnie saldo ukształtowało się na poziomie 20 mld PLN
ArtykułMyto w górę nie tylko w Niemczech – fala podwyżek opłat drogowych
Wszystkie kraje UE zostały zobowiązane do ujęcia kosztów emisji CO2 w swoich opłatach drogowych
WydarzenieFAKUMA FRIEDRICHSHAFEN 2024
Fakuma w Friedrichshafen to międzynarodowe targi przetwórstwa tworzyw sztucznych
ArtykułPolska branża kosmetyczna w 2024 roku
Polska branża kosmetyczna odpowiada za 5,5 proc. wartości dodanej brutto w UE
-
Artykuł
Polska staje się zagłębiem fintechowym
W latach 2018-2022 liczba fintechów w Polsce wzrosła ze 167 do 299
ArtykułPolska żywność ceniona w Europie i na całym świecie
Wartość eksportu polskich produktów rolno-spożywczych w 2022 r. wyniosła 47,6 mld euro
ArtykułKorzystniejsze warunki pomocy publicznej dla nowych inwestycji
Polska Strefa Inwestycji pozostanie jednym z najważniejszych instrumentów wsparcia inwestycji
ArtykułPolska stawia na OZE
Szacunki wskazują, że w 2030 r. OZE może stanowić połowę polskiej energetyki
ArtykułPolskie pierniki
Polska zajmuje 3. miejsce na liście światowych eksporterów pierników z dodatkiem imbiru
-
Wydarzenie
Jak skutecznie rozwijać usługi IT na rynku niemieckim? – praktyczne wskazów…
Rynek niemiecki od dawna jest mocno eksplorowany przez polskie firmy z różnych sektorów. Przedsiębio…
WydarzenieOdbudowa Ukrainy – Konsultacje Branżowe PAIH: sektor medyczny i farmaceutyc…
Polska Agencja Inwestycji i Handlu wdraża szereg działań przygotowujących polski biznes do wznowieni…
WydarzenieEksport a ESG z cyklu „Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie”
23 kwietnia 2024 r. w ramach cyklu spotkań biznesowych Wielkopolskiego Funduszu Rozwoju pt. „Porozma…
WydarzenieNational Restaurant Association (NRA) Show 2024
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskie firmy z branży spożywczej na targi National Rest…
WydarzenieExploring the Swedish Digital Healthcare Ecosystem: Insights and Pathways
Sweden consistently ranks among the top few in global healthcare systems’ efficiency and quality ran…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.