Usługa szkoleniowa w obszarze e-commerce
29.08.2023
Online

Zapraszamy do udziału w programie szkoleniowo-mentoringowym dla firm, dedykowanym rozpoczęciu eksportu online z wykorzystaniem międzynarodowych platform handlowych (obszar tzw. CBEC).
Program szkoleniowy ma na celu przeprowadzenie firm przez proces wprowadzania produktów na platformę, omówienie jej funkcjonalności, płatności, dostawy oraz konsultacje indywidualne z firmami.
Cel: wprowadzenie produktów z regionu Województwa Łódzkiego na międzynarodowe platformy handlowe w obszarze e-commerce eksport.
W ramach programu proponujemy:
I. Szkolenie w formie online e-commerce – eksport na rynki zagraniczne z wykorzystaniem międzynarodowych platform handlowych dla firm z województwa łódzkiego:
Terminy 3-dniowego szkolenia /w godz. 10.00 – 15.00 – łącznie min. 14 h zajęć/:
- 05.09.2023
- 07.09.2023
- 12.09.2023
Ramowy zakres tematyczny szkolenia:
- Jak przeprowadzić analizę rynku i przystosować firmę do sprzedaży na międzynarodowych platformach handlowych w obszarze e-commerce.
- Jak przystosować platformy sklepu i powiązanych aplikacji do e-commerce eksport.
- Tłumaczenia językowe – wdrożenie poprawnych tłumaczeń w sklepie internetowym, komunikacji z klientem zagranicznym, reklam itp.
- Logistyka transgraniczna oraz obsługa zwrotów.
- Wybór odpowiedniego systemu płatności do danego rynku zagranicznego.
- Social Proof – jak pozyskać zaufanie zagranicznego klienta.
- E-Marketing – jak skutecznie pozyskać klienta za granicą.
- Aspekty prawne handlu w Internecie.
- Case study – przykłady sukcesów i porażek wykorzystania e-commerce w handlu zagranicznym.
II. Porady eksperckie dla firm z sektora MŚP z terenu województwa łódzkiego zainteresowanych rozpoczęciem/rozwojem działalności eksportowej na międzynarodowych platformach handlowych.
Termin: 01.09.2023 r. – 22.09.2023 r.
Miejsce realizacji porad eksperckich: SkyHub Łódź, ul. Prezydenta G. Narutowicza 34, 90-135 Łódź lub w formie online.
Czas trwania 1 porady eksperckiej – od 45 do 90 minut. Jedna firma może skorzystać maksymalnie
z 2 porad eksperckich.
Ramowy zakres porad eksperckich:
- Ocena potencjału eksportowego firmy na międzynarodowe platformy handlowe.
- Strategia wyszukiwania partnerów zagranicznych, nawiązywanie relacji, techniki negocjacji.
- Dobór narzędzi promocyjnych w e-commerce eksport.
- Jak przygotować e-sklep do sprzedaży zagranicznej.
- System rozliczeń na międzynarodowych platformach handlowych.
- Sprzedaż na międzynarodowych platformach handlowych m.in. Amazon, Alibaba, Etsy.
- Narzędzia stosowane w promocji oraz sprzedaży internetowej na rynkach zagranicznych.
- Monitoring i mierzenie efektywności e-handlu.
Wszystkie szczegóły dotyczące programu i rejestracji znajdują się tutaj:
https://app.evenea.pl/event/854636-60/
Euro Info Group Sp. z o.o.
tel. +48 607 124 124
e-miał: info@euroinfogroup.pl
UDZIAŁ W PROGRAMIE JEST BEZPŁATNY
Do pobrania: regulamin usługi
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
- Wszystko
- Aktualności (822)
- Wiedza (388)
- Kalendarz (1486)
-
Artykuł
Nowa Komisja Europejska na lata 2024-2029
Priorytety nowej KE to bezpieczna i konkurencyjna Unia Europejska
WydarzeniePodlascy przedsiębiorcy na Misji Gospodarczej do Japonii – Osaka 2025
Misja Gospodarcza do Japonii to okazja dla podlaskich przedsiębiorców do nawiązania kontaktów biznes…
WydarzenieUsługi rozwojowe w Polsce – webinarium
Aktualne trendy i wyzwania w dynamicznie zmieniającej się branży usług rozwojowych
ArtykułRaport: Świąteczny portfel Polaków 2024
Statystyczny Polak zamierza wydać na święta 1576 PLN, czyli o 7,7 proc. więcej niż w 2023 r.
RaportPFR: Innowacyjność Polski – grudzień 2024 r.
Eksport zaawansowanych technologii rośnie od 12 lat, a w 2023 roku osiągnął wartość 33,8 mld euro
-
Artykuł
Warszawa i Pomorze w czołówce prestiżowego rankingu
4. i 5. miejsce w rankingu brytyjskiego „Financial Times”
ArtykułPozytywne nastroje wśród przedsiębiorców wciąż w trendzie wzrostowym
MIK wyniósł w lutym 102,0 pkt
ArtykułRekordowy eksport produktów rolno-spożywczych
Przedsiębiorcy z sektora rolno-spożywczego odnotowali wzrost sprzedaży zagranicznej o 8,1 proc.
ArtykułMalezja i Polska – współpraca handlowa i inwestycyjna
Rozwój współpracy może obejmować szereg obszarów
ArtykułDodatnie saldo handlowe Polski za 2023 rok
Polski eksport był wyższy o 1,4% w porównaniu z rokiem 2022
-
Podcast
Podcast: Jak wykorzystać kanały cyfrowe w eksporcie?
Podcast: Jak wykorzystać kanały cyfrowe w eksporcie?
PodcastPodcast: Jak sprawdzić, czy firma jest gotowa do eksportu?
Podcast: Jak samodzielnie sprawdzić czy firma jest gotowa do eksportu?
PodcastPodcast: Jak znaleźć kontrahenta zagranicznego?
Podcast: Jak znaleźć kontrahenta zagranicznego?
PodcastPodcast: Nabywanie kompetencji w zakresie eksportu
Podcast: Gdzie i w jaki sposób mogę nabyć kompetencje w zakresie eksportu?
-
Wydarzenie
Match4Industry
Uczestnicy będą mieli możliwość poznania m.in. innowacyjnych pomysłów oraz potencjału przemysłowego …
WydarzenieMisja gospodarcza do USA – CES 2025
Nabór na misję skierowany jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z woj. śląskiego
WydarzenieRe_Enter Japan
Re_Enter Japan to wydarzenie, na którym dowiesz się m.in. o możliwościach i szansach eksportowych na…
WydarzenieKonferencja biznesowa „Finanse dla biznesu”
Podczas wydarzenia będzie można zapoznać się z pełną ofertą pomocy finansowej pochodzącej ze środków…
WydarzenieMisja gospodarcza do Rumunii
W programie m.in. Polsko-Rumuńskie spotkania biznesowe i aranżowane spotkania B2B z potencjalnymi ko…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.