Warsztaty dla startupów – budowanie strategii internacjonalizacji
15.01.2025
Warszawa
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) we współpracy ze Startup Academy zapraszają na warsztaty „Od lokalnego startupu do globalnego sukcesu – budowanie strategii internacjonalizacji”, które odbędą się 30 stycznia br. w Warszawie.
Ekspansja na rynki zagraniczne to ogromne wyzwanie, wymagające wiedzy w zakresie analizy rynków, marketingu i adaptacji produktów do specyfiki lokalnych potrzeb. Jeśli planujesz rozwój swojego startupu poza granicami Polski, te warsztaty dostarczą wiedzy, a przede wszystkim praktycznych wskazówek i narzędzi, które pomogą w skutecznym zaplanowaniu i wdrożeniu strategii internacjonalizacji.
Warsztaty dedykowane są startupom, które:
- planują ekspansję zagraniczną w ciągu najbliższych 12 miesięcy;
- chcą dostosować swoje produkty/usługi do specyfiki zagranicznych rynków;
- szukają praktycznych narzędzi i wsparcia eksperckiego w zakresie międzynarodowego rozwoju.
Podczas warsztatów poznasz sprawdzone metody:
- analizy rynków zagranicznych oraz wyboru najlepszych lokalizacji dla rozwoju Twojego startupu,
dostosowania produktów i usług do specyfiki międzynarodowych rynków,
budowy strategii marketingowej B2B i B2C,
tworzenia i wdrażania modelu biznesowego dostosowanego do wybranych rynków.
Uczestnicy warsztatów zyskają:
- praktyczną wiedzę i narzędzia do planowania ekspansji na rynki zagraniczne,
- indywidualne konsultacje z zagranicznymi ekspertami, którzy pomogą dostosować strategię do specyfiki rynków międzynarodowych,
- plan działania, który pozwoli Twojemu startupowi rozpocząć ekspansję zagraniczną,
- możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych i współtworzenia społeczności startupów globalnych.
Udział w warsztatach jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.
Liczba miejsc jest ograniczona. O zakwalifikowaniu się na warsztaty chętni zostaną poinformowani mailowo.
Projekt realizowany w ramach programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) 2021 – 2027.
Więcej informacji na stronie organizatora wydarzenia
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP)
- Wszystko
-
Artykuł
Wybór rynku – jak rozwijać e-commerce za granicą?
W porównaniu z rynkami europejskimi Polska ma wciąż duży potencjał e-eksportowy. Według ostatnich da…
ArtykułPoznaj świat e-commerce
Dowiedz się, czym jest e-commerce i dlaczego warto zainteresować się tą młodą gałęzią gospodarki. Zn…
RaportMPiT Cyfrowy Eksport – raport Ministerstwa Rozwoju – wprowadze…
Czym jest cyfrowy eksport? Jak wygląda w Polsce? Polskie firmy stoją przed szansami wynikającymi z p…
RaportRynek e-commerce we Francji
Francja jest 6. co do wielkości rynkiem na świecie, a jego obrót w 2020 roku szacowany jest na 115 m…
RaportRynek e-commerce w Wielkiej Brytanii
Wielka Brytania jest czwartym co do wielkości rynkiem e-commerce na świecie, który w 2019 roku oszac…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.