Warsztaty dla startupów – budowanie strategii internacjonalizacji
28.01.2025
Warszawa
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) we współpracy ze Startup Academy zapraszają na warsztaty „Od lokalnego startupu do globalnego sukcesu – budowanie strategii internacjonalizacji”, które odbędą się 30 stycznia br. w Warszawie.

Ekspansja na rynki zagraniczne to ogromne wyzwanie, wymagające wiedzy w zakresie analizy rynków, marketingu i adaptacji produktów do specyfiki lokalnych potrzeb. Jeśli planujesz rozwój swojego startupu poza granicami Polski, te warsztaty dostarczą wiedzy, a przede wszystkim praktycznych wskazówek i narzędzi, które pomogą w skutecznym zaplanowaniu i wdrożeniu strategii internacjonalizacji.
Warsztaty dedykowane są startupom, które:
- planują ekspansję zagraniczną w ciągu najbliższych 12 miesięcy;
- chcą dostosować swoje produkty/usługi do specyfiki zagranicznych rynków;
- szukają praktycznych narzędzi i wsparcia eksperckiego w zakresie międzynarodowego rozwoju.
Podczas warsztatów poznasz sprawdzone metody:
- analizy rynków zagranicznych oraz wyboru najlepszych lokalizacji dla rozwoju Twojego startupu,
dostosowania produktów i usług do specyfiki międzynarodowych rynków,
budowy strategii marketingowej B2B i B2C,
tworzenia i wdrażania modelu biznesowego dostosowanego do wybranych rynków.
Uczestnicy warsztatów zyskają:
- praktyczną wiedzę i narzędzia do planowania ekspansji na rynki zagraniczne,
- indywidualne konsultacje z zagranicznymi ekspertami, którzy pomogą dostosować strategię do specyfiki rynków międzynarodowych,
- plan działania, który pozwoli Twojemu startupowi rozpocząć ekspansję zagraniczną,
- możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych i współtworzenia społeczności startupów globalnych.
Udział w warsztatach jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.
Liczba miejsc jest ograniczona. O zakwalifikowaniu się na warsztaty chętni zostaną poinformowani mailowo.
Projekt realizowany w ramach programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) 2021 – 2027.
Więcej informacji na stronie organizatora wydarzenia

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP)
- Wszystko
- Aktualności (788)
- Wiedza (353)
- Kalendarz (1389)
- Centrum Wsparcia (346)
-
Artykuł
Kierunki rozwoju e-commerce w Indonezji
Rynek indonezyjski odpowiada już za ponad połowę przychodów e-commerce w państwach wspólnoty ASEAN
ArtykułGUS: Obroty handlu zagranicznego (styczeń-grudzień 2024)
Dodatnie saldo ukształtowało się na poziomie 3,0 mld PLN
ArtykułKiedy warto odwołać się od kary nałożonej za granicą
Kiedy zapłacić mandat lub grzywnę i uniknąć dalszych problemów
WydarzeniePolsko-Saudyjskie webinaria biznesowe
Polsko-Saudyjskie webinaria biznesowe ułatwią zapoznanie się z możliwościami współpracy z saudyjskim…
WydarzenieO biznesie przy kawie w Nowej Soli
Podczas wydarzenia w Nowej Soli omówione zostaną możliwości inwestycyjne i eksportowe oraz realne in…
-
Artykuł
Nowe przepisy VAT dla platform e-commerce w Szwajcarii
Od stycznia 2025 roku obowiązek związany z VAT przeszedł na platformy e-commerce
ArtykułPolskie start-upy: Potencjał i wyzwania ekspansji zagranicznej
Aż 91 proc. polskich start-upów planuje rozwój na rynkach zagranicznych
ArtykułPolska przejęła prezydencję w Radzie Unii Europejskiej
Polska prezydencja odbywa się pod hasłem „Bezpieczeństwo, Europo!”
-
Artykuł
E-mobility: rozwój branży automotive w Chińskiej Republice Ludowej
Chińskie zakłady były w 2024 r. zdolne wyprodukować nawet 20 mln samochodów elektrycznych
ArtykułRola portów morskich w latach 2024 i 2025-dynamika wzrostu i wyzwania
Porty morskie odgrywają coraz większą rolę w światowym handlu
PodcastESG – klucz do sukcesu na rynkach zagranicznych
W 4. odcinku o tym, dlaczego ESG staje się globalnym standardem w biznesie
ArtykułStrategie wejścia na rynek indyjski
Licząca ponad 430 mln klasa średnia jest kluczowym czynnikiem rozwoju sektora usług i konsumpcji
PodcastCross-border e-commerce: Wyzwania, pułapki i korzyści
W 3. odcinku o tym, jak polskie firmy mogą efektywnie wykorzystać potencjał cross-border e-commerce
-
Wydarzenie
Beauty Expo 2025
Na stoisku PAIH polscy przedsiębiorcy będą mogli skorzystać ze wsparcia ekspertów ZBH
WydarzenieBranża retail w Portugalii – specyfika oraz szanse dla polskich eksporterów
Webinarium PAIH przybliży temat możliwości i szans eksportowych dla polskich przedsiębiorców w kanal…
WydarzenieRynek sprzętu medycznego w Brazylii
Uczestnicy webinarium dowiedzą się m.in. w jaki sposób można wejść na rynek i eksportować sprzęt med…
WydarzenieWebinarium „Odbudowa Ukrainy – sektor budowlany”
„Odbudowa Ukrainy – sektor budowlany” to pierwsze z cyklu szkoleń na temat udziału sektora prywatneg…
WydarzenieSpotkanie dla przedsiębiorców w Kołobrzegu
W programie spotkania m.in. omówienie możliwości wsparcia dla lokalnych eksporterów oraz szczegóły p…
-
Instytucja
Łódzkie dla Biznesu
„Łódzkie dla Biznesu” to kompleksowy system wsparcia gospodarki w województwie łódzkim, w ramach kt…
InstytucjaUrząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Lubuskie przedsiębiorstwa rozpoczynające działalność eksportową oraz działające już na rynkach zagra…
InstytucjaUrząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego
Jest administracją samorządową szczebla wojewódzkiego – instytucją publiczną zapewniającą bezpłatn…
InstytucjaUrząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Kujawsko-Pomorskie Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów (K-PCOIE) zostało zainaugurowane w 2011 …
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.