Webinarium “Skuteczna strategia internacjonalizacji”
04.09.2023
online
Webinarium „Skuteczna strategia internacjonalizacji” to wydarzenie on-line podsumowujące cykl szkoleniowy „Audyt eksportowy”.
Podczas spotkania realizowanego w formie on-line przedstawiony i omówiony zostanie proces powstawania strategii internacjonalizacji oraz jej rola w każdym przedsiębiorstwie planującym lub realizującym eksport.
W programie wystąpią eksperci, przedsiębiorcy, doradcy biznesu, z których każdy jest praktykiem i brał udział w opracowaniu uproszczonej strategii internacjonalizacji.
Termin: 14 września 2023, godz. 13.00
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
- Wszystko
- Kalendarz (1234)
-
Wydarzenie
Infosecurity 2024
Targi Infosecurity Europe rokrocznie gromadzą blisko 14 000 odwiedzających i niemal 400 wystawców.
WydarzenieAlles für den Gast Salzburg 2024
Alles für den Gast Salzburg to targi skierowane do szeroko rozumianej austriackiej branży HoReCa.
WydarzenieCosmoprof India 2024
Cosmoprof India to jedno z najważniejszych w Indiach wydarzeń B2B dla szybko rozwijającego się rynku…
WydarzenieIsrafood 2024
Targi skierowane do firm z branży artykułów spożywczych, które szukają okazji i szansy do ekspansji …
-
Wydarzenie
Wsparcie unijne BGK dla przedsiębiorców z Pomorza
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich dla przedsiębiorców w Gdańsku wraz z Bankiem Gospodarstwa K…
WydarzenieStoisko PAIH na Egypt Projects 2023
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do współtworzenia stoiska promocyjnego na targach budowl…
WydarzenieStoisko PAIH na Wind Europe Annual Event 2023
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach i konferencji sektora energetyki wi…
WydarzenieRola izb handlowych UE na rynkach krajów trzecich
W związku z działaniami na rzecz utworzenia European Chamber of Commerce w Arabii Saudyjskiej zapras…
WydarzenieZamówienia publiczne drogą do francuskiego rynku
Francja jest czwartym partnerem handlowym Polski i odpowiada za ok. 5,6% polskiego eksportu. Polskie…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.