Webinarium “Skuteczna strategia internacjonalizacji”
04.09.2023
online

Webinarium „Skuteczna strategia internacjonalizacji” to wydarzenie on-line podsumowujące cykl szkoleniowy „Audyt eksportowy”.
Podczas spotkania realizowanego w formie on-line przedstawiony i omówiony zostanie proces powstawania strategii internacjonalizacji oraz jej rola w każdym przedsiębiorstwie planującym lub realizującym eksport.
W programie wystąpią eksperci, przedsiębiorcy, doradcy biznesu, z których każdy jest praktykiem i brał udział w opracowaniu uproszczonej strategii internacjonalizacji.
Termin: 14 września 2023, godz. 13.00
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
- Wszystko
- Kalendarz (1506)
-
Artykuł
Poprawiają się nastroje polskich przedsiębiorców
Nowy odczyt MIK jest wyższy od zeszłorocznego o 6,3 pkt.
WydarzenieFEIMEC 2024
FEIMEC to międzynarodowe targi obrabiarek i urządzeń, które stały się jednym z największych wydarze…
ArtykułObroty handlu zagranicznego (styczeń-listopad 2023)
W porównaniu z analogicznym okresem 2022 r. eksport wzrósł o 0,1 proc., a import spadł o 8,4 proc.
WydarzeniePolskie stoisko narodowe na targach 2024 Discover Boating Miami Internation…
Polska Agencja Inwestycji i Handlu wraz z Polską Izbą Przemysłu Jachtowego i Sportów Wodnych – POLBO…
WydarzeniePolskie stoisko narodowe na targach Bauen & Wohnen 2024
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskich przedsiębiorców branży budowlanej do współtworz…
-
Wydarzenie
Forum Finansowania Mikro, Małych i Średnich Przedsiębiorców
W dn. 5 lipca 2022 r. o godz. 10.00 odbędzie się Forum Finansowania Mikro, Małych i Średnich Przedsi…
WydarzenieWŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA: CO TRZEBA I WARTO WIEDZIEĆ
Co o własności intelektualnej trzeba i warto wiedzieć wchodząc na rynki zagraniczne?
Wydarzenie„GO CANADA”- PRZEWODNIK PO RYNKU KANADYJSKIM
Temat: “Go Canada” – przewodnik po rynku kanadyjskim
WydarzenieSTRATEGIA EKSPORTOWA FIRM NA RYNKU NIEMIECKIM
Strategia eksportowa firm na rynku niemieckim – czyli jak sprzedawać towary i usługi w Niemczech
WydarzenieCykl seminariów "Export Gate"
Otwieranie nowego rynku – sprzedaż B2B i testowanie – metodologia i przykłady
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.