Webinarium “Skuteczna strategia internacjonalizacji”
04.09.2023
online
Webinarium „Skuteczna strategia internacjonalizacji” to wydarzenie on-line podsumowujące cykl szkoleniowy „Audyt eksportowy”.
Podczas spotkania realizowanego w formie on-line przedstawiony i omówiony zostanie proces powstawania strategii internacjonalizacji oraz jej rola w każdym przedsiębiorstwie planującym lub realizującym eksport.
W programie wystąpią eksperci, przedsiębiorcy, doradcy biznesu, z których każdy jest praktykiem i brał udział w opracowaniu uproszczonej strategii internacjonalizacji.
Termin: 14 września 2023, godz. 13.00
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
- Wszystko
- Aktualności (774)
- Wiedza (329)
- Kalendarz (1313)
- Centrum Wsparcia (324)
-
Artykuł
Maroko – perspektywiczny rynek dla polskiego biznesu
Potencjał Maroka jako atrakcyjnego miejsca dla eksportu i inwestycji kapitałowych
ArtykułInnowacje przemysłowe na południowym wschodzie Wietnamu
W ciągu pierwszych ośmiu miesięcy 2024 roku indeks produkcji przemysłowej wzrósł o 6,4 proc.
ArtykułSurinam – kraj mało znany
Surinam prowadzi aktywną politykę na rzecz zachęcania zagranicznych przedsiębiorców do inwestowania
-
Artykuł
Sztuczna inteligencja: kto zyskuje, a kto traci?
Aż 60 proc. miejsc pracy w krajach rozwiniętych jest wystawionych na wpływ SI
ArtykułWzrost produkcji nart i snowboardów w UE
Według danych Eurostat w 2022 r. kraje UE wyprodukowały 4,8 mln par nart i snowboardów
ArtykułPolskie sery ponownie wyróżnione w znanym rankingu
W 2023 r. nasza krajowa gołka uplasowała się na 2. pozycji
ArtykułZrównoważony rozwój w polskich firmach
74 proc. respondentów potwierdza, że ich organizacje podejmują działania w tych obszarach
ArtykułZmienny krajobraz eksportu – współpraca z Ukrainą
Eksporterzy odczuwają skutki wojny w mniejszym stopniu niż w 2022 r.
-
Raport
Rynek e-commerce na Węgrzech
Węgierski e-rynek jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków online w Unii Europejskiej. Nie…
RaportRynek e-commerce w Rumunii
sperci wskazują na duży potencjał działalności online w sektorze e-commerce w Rumunii – rynek i przy…
RaportRynek e-commerce we Włoszech
E-commerce we Włoszech rozwija się w ekspresowym tempie. Tendencja ta utrzymuje się już od kilku lat…
RaportRynek e-commerce w Hiszpanii
Hiszpania zaskakuje – nie tylko jako destynacja wakacyjna, ale też jako rynek e-sprzedaży. Hiszpanie…
ArtykułE-commerce w Szwajcarii: Ricardo.ch, Galaxus.ch – prawo, VAT, cło i l…
Szwajcarzy w porównaniu z Niemcami wydali w 2018 roku prawie dwa razy więcej pieniędzy na osobę podc…
-
Wydarzenie
„Eksport a ESG” – projekt wsparcia działań eksportowych p…
Jak stworzyć dobrą strategię ESG, która staje się dziś potrzebą dla tych, którzy eksportują i chcą p…
WydarzenieRozpoczęcie programu EU Business HUB – Japonia i Korea Południowa
Program skierowany jest do firm z sektora MŚP i Startupów z sektora zielonych i cyfrowych technologi…
WydarzenieRynek wyrobów medycznych w Polsce i Europie. Trendy i wyzwania
Na prelekcję zaproszenie są wszyscy przedsiębiorcy zainteresowani przyszłością branży i możliwościam…
WydarzenieFundusze europejskie na rozwój firm
„Fundusze europejskie na rozwój firm” przedstawione zostaną możliwości wsparcia unijNa webinariumneg…
WydarzeniePolsko-Litewskie Forum Biznesowe
Pierwsze „Polsko-Litewskie Forum Biznesowe na Kujawach i Pomorzu” odbędzie się 26 września 2024r. w …
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.