Wprowadzenie polskich produktów mleczarskich na chiński rynek
05.04.2023
Online

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa zaprasza na webinarium „Jak odnieść sukces? Wprowadzenie polskich produktów mleczarskich na chiński rynek”. Przedstawione zostaną aspekty regulacyjne, bariery techniczne, ogólne perspektywy rynkowe oraz szanse i wyzwania stojące przed polskimi eksporterami nabiału.
Dzięki udziałowi w szkoleniu:
- dowiesz się jak zwiększyć eksport polskiego nabiału do Chin,
- zapoznasz się z obowiązującymi przepisami i barierami technicznymi w Chinach: dowiesz się więcej o systemie CIFER, wymaganiach dotyczących zgodności, etykietowania i ochronie praw własności,
- poznasz ważne fakty i liczby dotyczące chińskiego rynku mleczarskiego, w tym podaż krajową, trendy konsumpcyjne, kategorie importowanych produktów mlecznych itp.,
- poznać możliwości i wyzwania, o których powinni wiedzieć polscy eksporterzy nabiału i zdobyć wiedzę dzięki wskazówkom i rekomendacjom naszych ekspertów.
Webinarium odbędzie się w języku angielskim. Zostanie zapewnione tłumaczenie symultaniczne na język polski.
W celu zgłoszenia udziału w webinarium prosimyo wypełnienie elektronicznego formularza.

- Wszystko
- Aktualności (23)
- Wiedza (15)
- Kalendarz (43)
- Centrum Wsparcia (43)
-
Wydarzenie
Artykuły dla matek i dzieci w Chinach – trendy i szanse
Weź udział w webinarium PAIH i dowiedz się, jak skutecznie wprowadzić artykuły dla matek i dzieci na…
WydarzenieChina Beauty Expo 2025
PAIH zaprasza polskich przedsiębiorców do współtworzenia stoiska na targach kosmetycznych China Beau…
ArtykułCo wybierają Chinki? Trendy w produktach zdrowotnych dla ciężarnych
Do 2026 r. wartość chińskiego rynku produktów zdrowotnych dla ciężarnych ma wzrosnąć do 9,5 mld USD
WydarzenieChina-CEEC Expo 2025
PAIH organizuje stoisko i zaprasza polskich przedsiębiorców do zaprezentowania swoich produktów i us…
WydarzenieWebinarium PAIH – jak wykorzystać WeChat’a w marketingu na rynku chiń…
WeChat to aplikacja, którą w Chinach wykorzystuje się zarówno w codziennym życiu, jak i w biznesie
-
Artykuł
Co wybierają Chinki? Trendy w produktach zdrowotnych dla ciężarnych
Do 2026 r. wartość chińskiego rynku produktów zdrowotnych dla ciężarnych ma wzrosnąć do 9,5 mld USD
ArtykułPolska i Chiny – nowe perspektywy współpracy gospodarczej
Polskie produkty spożywcze i gaming jako wrota do chińskiego rynku
ArtykułNowe taryfy celne USA na import z Chin
Nowe taryfy są częścią działań mających na celu stymulowanie innowacji i konkurencyjności
ArtykułLody kolejnym polskim hitem eksportowym
Polska na 4. miejscu największych eksporterów lodów na świecie
ArtykułDystrybutor z Rumunii poszukuje dostawców serów Brie i Camembert
Poszukiwany partner powinien być w stanie dostarczyć sery pakowane po 100g, 125g i 1000g
-
Artykuł
E-mobility: rozwój branży automotive w Chińskiej Republice Ludowej
Chińskie zakłady były w 2024 r. zdolne wyprodukować nawet 20 mln samochodów elektrycznych
ArtykułCła na produkty z Chińskiej Republiki Ludowej. Perspektywa globalna
Priorytetem władz są budowa samowystarczalności technologicznej i uodpornienie gospodarki na sankcje
ArtykułJapońskie inwestycje w Polsce
W 2022 roku Japonia była trzecim największym inwestorem w Polsce spośród krajów spoza UE
ArtykułTransakcje handlowe z podmiotami chińskimi
Przy zawieraniu umów z kontrahentem chińskim dobrze jest zadbać o weryfikację partnera
-
Wydarzenie
Artykuły dla matek i dzieci w Chinach – trendy i szanse
Weź udział w webinarium PAIH i dowiedz się, jak skutecznie wprowadzić artykuły dla matek i dzieci na…
WydarzenieChina Beauty Expo 2025
PAIH zaprasza polskich przedsiębiorców do współtworzenia stoiska na targach kosmetycznych China Beau…
WydarzenieChina-CEEC Expo 2025
PAIH organizuje stoisko i zaprasza polskich przedsiębiorców do zaprezentowania swoich produktów i us…
WydarzenieWebinarium PAIH – jak wykorzystać WeChat’a w marketingu na rynku chiń…
WeChat to aplikacja, którą w Chinach wykorzystuje się zarówno w codziennym życiu, jak i w biznesie
WydarzenieChina International Supply Chain Expo 2024
Targi skupiają się na czterech filarach: promocji handlu, wspieraniu współpracy inwestycyjnej, przyc…
-
Oferta wsparcia
Platforma ePing SPS & TBT
Platforma ePing SPS & TBT jest bezpłatnym narzędziem na poziomie Światowej Organizacji Handlu (WTO),…
Oferta wsparciaObniżenie kosztów importu zaopatrzeniowego
Możesz ubiegać się o zawieszenie poboru ceł albo ustanowienie unijnych kontyngentów taryfowych (z ni…
Oferta wsparciaPrzeciwdziałanie nieuczciwemu importowi
Dzięki wsparciu Ministerstwa Rozwoju i Technologii będziesz mógł chronić swoją produkcję przed nieuc…
Oferta wsparciaUmowy o wolnym handlu
W ramach negocjacji preferencyjnych umów handlowych w zakresie zarówno towarów, jak i usług (interes…
Oferta wsparciaEliminacja barier w dostępie do rynków poza UE
Możesz uzyskać wsparcie Ministerstwa w zakresie eliminacji lub przynajmniej obniżenia uciążliwości b…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.