Dolny Śląsk: E-eksport. Wielkie możliwości dla małych firm
30.11.2023
Wrocław
Krajowa Izba Gospodarcza zaprasza firmy do udziału w bezpłatnych szkoleniach stacjonarnych: „E-eksport. Wielkie możliwości dla małych firm”.
Spotkania mają na celu zachęcenie przedsiębiorców do podjęcia działań eksportowych przy użyciu kanałów sprzedaży e-commerce (cross-border e-commerce).
Szkolenia z cyklu „E-eksport. Wielkie możliwości dla małych firm” prowadzone przez praktyków e-commerce mają charakter edukacyjny, skoncentrowany na rozwiązaniach i know-how, które firmy realnie mogą wykorzystać w swoim rozwoju.
O czym?
W trakcie spotkań z ekspertami cross-border.pl przedsiębiorcy dowiedzą się, jak:
- rozpocząć sprzedaż online i dobrać odpowiedni kanał sprzedaży,
- przygotować swoją firmę do e-eksportu,
- zbudować strategie cenową, sprzedażową i marketingową na Amazon,
- zorganizować kwestie prawne, podatkowe i logistyczne,
- wykorzystać wsparcie oferowane przez firmy e-commerce w rozwijaniu e-eksportu.
Dla kogo?
Szkolenia kierowane są do:
- właścicieli marek, producentów lub dystrybutorów,
- prowadzących mikro, małe lub średnie przedsiębiorstwo,
- firm, które chcą postawić pierwsze kroki w internetowym eksporcie,
- przedsiębiorców, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje, potrzebują solidnego przygotowania, odpowiednich narzędzi i celów eksportowej podróży.
Szkoleniowcy
Szkolenia poprowadzą praktycy e-commerce:
- Emil Jaroch, Amazon,
- Michał Kołakowski, Shumee,
- Damian Wiszowaty, Gonito,
- Wojciech Bijan, Global24.
Uczestnicy szkolenia będą mieli możliwość indywidualnego spotkania z prelegentami po zakończeniu szkolenia.
Udział w szkoleniach jest nieodpłatny, ilość miejsc ograniczona!
Szkolenie odbędzie się w Hotelu Radisson Blu Wrocław, ul. Purkyniego 10.
- Wszystko
- Wiedza (45)
-
Wydarzenie
Cross-border e-commerce: Jak rozpocząć globalną ekspansję – doświadczenia l…
W dniu 11 sierpnia 2022 roku o godz. 11.00 odbędzie się zorganizowane przez Izbę Gospodarki Elektron…
ArtykułCzechy e-handlem stoją. To szansa dla polskich firm
Zaledwie 5 proc. polskich firm sprzedających towary online wysyła je za granicę. E-handel zyskuje je…
SzkolenieEksport własności intelektualnej – od czego zacząć?
Własność intelektualna i jej ochrona są ważnymi zagadnieniami. Każdy z nas codzienne ma kontakt z pr…
ArtykułProces i kanały sprzedaży – jak będziemy sprzedawać?
W tej sekcji pomożemy Tobie w przygotowaniu konkretnych założeń operacyjnych Twojej strategii ekspor…
ArtykułRodzaje płatności w cyfrowym eksporcie
Przedsiębiorcy doświadczeni w e-commerce wskazują, że problemy z płatnością lub brak możliwości zapł…
-
Artykuł
Obsługa klienta w e-commerce – najważniejsze informacje
Obsługa klienta ma wiele wymiarów. Ten podstawowy i widoczny to nasze interakcje z nim przed, w trak…
ArtykułLogistyka e-commerce – dostawy, magazynowanie, wysyłka
Kwestie dobrej organizacji operacyjnej dla sprzedaży internetowej są niezwykle ważne i jednocześnie …
ArtykułPrzygotuj się na pierwszy krok
Wiele osób chętnie doradzi Ci, od czego zacząć i co zrobić na początku. W tym materiale znajdziesz o…
ArtykułKanały sprzedaży – jak wybrać odpowiedni?
Pojęcie „kanał sprzedaży”, choć nie brzmi najlepiej, jest używane bardzo często. Oznacza po prostu s…
PoradnikPoradnik e-Izby: Cross border e-commerce 2020
Poradnik e-Izby: Cross-border e-commerce 2020 został przygotowany przez członków Grup Merytorycznych…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.