XVI Europejskie Forum Gospodarcze – Czas innowacyjnego biznesu
24.05.2023
Łódź
Europejskie Forum Gospodarcze to jedno z najważniejszych wydarzeń gospodarczych w Polsce, którego organizatorem jest Województwo Łódzkie. XVI edycja wydarzenia odbędzie się w dniach 12 – 14 czerwca br. w hotelu Vienna House by Wyndham Andel’s Łódź.
Forum daje szansę przedsiębiorcom na nawiązanie nowych znajomości i relacji biznesowych, poznania konkurencyjnych firm oraz odkrycia nowoczesnych technologii i technik w zakresie zarządzania. To właśnie tu zaczyna się lepsza przyszłość wielu przedsiębiorców.
Tegoroczną edycję połączyliśmy z ogólnopolskim Dniem Przedsiębiorcy. To oznacza, że Łódzkie na czas Forum stanie się centralnym punktem dla wszystkich polskich firm, a wydarzenie otrzyma mocne wsparcie merytoryczne i organizacyjne Ministerstwa Rozwoju i Technologii.
Dla wszystkich przedsiębiorców, którzy mają pomysł, ale nie wiedzą jak go zrealizować bądź potrzebują praktycznych wskazówek związanych z rozwojem firmy i pomnożeniem zysków, przygotowano wiele porad. Przedsiębiorcom, którzy planują ekspansję na rynki zagraniczne, szczególnie przydadzą się wystąpienia poświęcone eksportowi, rozwojowi regionalnemu i współpracy międzynarodowej. Nie zabraknie także tematów lifestylu, kultury pracy, nowoczesnych modeli zarządzania i motywowania pracowników. Jednym z wątków, które zostaną poruszone podczas dyskusji będzie rozwój technologii cyfrowych, a w szczególności ChatGPT. Panele dyskusyjne dotyczyć będą m.in. innowacji, technologii, finansów, logistyki i transportu oraz zielonej transformacji.
Zwieńczeniem pierwszego dnia Forum jest Gala Nagrody Gospodarczej Województwa Łódzkiego „Biznes na PLUS”. To najbardziej prestiżowe wyróżnienie dla firm z naszego regionu. W konkursie wyróżnimy firmy, które stosują i wdrażają nowoczesne rozwiązania, promują pozytywny wizerunek województwa oraz stanowią wzór dla innych.
Udział w Europejskim Forum Gospodarczym jest bezpłatny.
Partnerem głównym Forum jest Regionalny Fundusz Rozwoju Województwa Łódzkiego.
- Wszystko
-
Artykuł
Jak ochronić swój znak towarowy w Chinach?
Silny znak towarowy ma kluczowe znaczenie dla pozyskania nowych klientów, zwłaszcza jeżeli wprowadza…
ArtykułJaponia – czwarty importer żywności na świecie
Japonia jest czwartym największym importerem żywności na świecie. Japońscy konsumenci są gotowi zaak…
ArtykułStrefy wolnego handlu szansą dla polskich eksporterów
Polscy eksporterzy powinni w większym stopniu wykorzystywać szanse ekspansji, jakie dają strefy woln…
RaportEksport mebli do Kanady szansą dla polskich producentów
Istnieje wiele powodów dla których warto rozważyć eksport mebli na rynek kanadyjski. Polscy producen…
ArtykułRynki perspektywiczne dla polskiego eksportu
Jak wynika z raportu Polskiego Instytutu Ekonomicznego (PIE), Stany Zjednoczone są najbardziej persp…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.