Zabezpieczanie ryzyka walutowego w firmie
14.10.2024
Warszawa
Agencja Rozwoju Mazowsza zaprasza na dwudniowe szkolenie dla przedsiębiorców „Ryzyko walutowe”, które odbędzie się 14-15 listopada 2024, ul. Świętojerska 9, Warszawa.

Jeśli na skutek wahań kursów walut pogarszają się marże handlowe i trudno jest zaplanować budżet kosztów i przychodów dla zagranicznych kontraktów handlowych.
Dla kogo szkolenie:
- dla wszystkich przedsiębiorców, którzy prowadzą działalność eksportową, importową, lub posługują się zagranicznymi walutami w obrotach handlowych,
- dla osób, które osobiście przeprowadzają transakcje wymiany walut w swoich firmach (sprzedaż waluty z eksportu oraz zakup waluty na płatności importowe),
- dla osób nadzorujących transakcje wymiany walut.
Szkolenie będzie bardzo praktyczne (dużo przykładów z życia wziętych) oraz działania zabezpieczające ryzyko walutowe na przestrzeni ostatnich 25 lat. Przedstawiona zostanie bieżąca sytuacja na rynku EUR/PLN, EUR/USD oraz USD/PLN, jak również informacje na temat rachunkowości zabezpieczeń oraz metody księgowego oraz kasowego zarządzania ryzykiem walutowym.
Seminarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń – rejestracja
Więcej informacji na stronie organizatora wydarzenia
- Wszystko
- Aktualności (788)
- Wiedza (353)
- Kalendarz (1389)
- Centrum Wsparcia (346)
-
Wydarzenie
VI Forum Gospodarcze w Krośnie
W programie Forum m.in. możliwości wsparcia lokalnych przedsiębiorców oraz prezentacja szanse ekspor…
WydarzenieJak zaistnieć na rynku brazylijskim
Podczas webinarium dowiesz się m.in. jakie są najbardziej perspektywiczne sektory do współpracy pols…
ArtykułRynek brytyjski dla lubuskich przedsiębiorców. Szanse i bariery
Uczestnicy poznali charakter rynku, tajniki zakładania działalności oraz wymogi celne i prawne
WydarzeniePolskie firmy na rynku francuskim
Sukces po francusku, czyli szanse, wyzwania i perspektywy rozwoju dla polskich firm we Francji
ArtykułPolska i Chiny – nowe perspektywy współpracy gospodarczej
Polskie produkty spożywcze i gaming jako wrota do chińskiego rynku
-
Artykuł
Rola AI w polskich firmach – raport EY
20 proc. dużych i średnich przedsiębiorstw w Polsce już zaimplementowało systemy oparte na AI
ArtykułWykorzystana szansa, czyli sukces polskich jabłek w Kolumbii
W zeszłym roku z Polski do Kolumbii wyeksportowano blisko 5000 ton jabłek
ArtykułPESA z umową na 62 pojazdy dla rumuńskich kolei
Eksport to w ostatnich latach ponad połowa produkcji bydgoskiej firmy
ArtykułEksport elektrycznych autobusów
Od stycznia do listopada 2023 roku eksport wyniósł 1085 sztuk o wartości ponad 480,8 mln EUR
ArtykułBilans i perspektywy: polskie firmy między optymizmem a obawami
Pod koniec 2023 roku ponad połowa firm w Polsce oceniła swoją sytuację finansową jako relatywnie dob…
-
Raport
Rynek e-commerce w Niemczech
Niemcy są 5. co do wielkości rynkiem e-commerce na świecie, który w 2020 ma osiągnąć wartość 103.9 m…
RaportRynek e-commerce na Ukrainie
Rynek ukraiński posiada spory potencjał. Obserwujemy właśnie jego ogromny wzrost – jeden z najdynami…
RaportRynek e-commerce w Czechach
Udział handlu elektronicznego w Czechach wzrośnie z 15% w roku 2020 do około 20% w 2025r. Tak progno…
RaportRynek e-commerce na Węgrzech
Węgierski e-rynek jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków online w Unii Europejskiej. Nie…
RaportRynek e-commerce w Rumunii
sperci wskazują na duży potencjał działalności online w sektorze e-commerce w Rumunii – rynek i przy…
-
Wydarzenie
Biznes, technologia i zmieniające się społeczeństwo. Konferencja o IT i Hig…
Rozwiązania AI i Hi-Tech w Szwajcarii, w Polsce i w UE
WydarzenieInternacjonalizacja MŚP – fundusze europejskie dla Podkarpacia
Dofinansowanie MŚP w ekspansji zagranicznej
WydarzenieSzansa na rozwój Twojego biznesu w Japonii – Expo 2025 Osaka, Kansai. Branż…
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza na webinar „Szansa na rozwój Twojego biznesu w Japonii –…
WydarzenieMisja Gospodarcza do Turcji
Cele misji to: rozpoznanie rynku, nawiązanie kontaktów biznesowych i nawiązanie kontaktów z organiza…
-
Poradnik
Konkurencyjność oferty – o co należy zadbać?
Podobnie jak każda działalność biznesowa, eksport zaczyna się od postawienia sobie pytania o to, jak…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.