Biznes w Indonezji – jak wykorzystać boom gospodarczy
Indonezja to czwarty najludniejszy kraj świata i jeden z najszybciej rozwijających się rynków globalnych. Do 2050 roku ma stać się czwartą gospodarką świata, co oznacza rosnące zapotrzebowanie na technologie, infrastrukturę i innowacje. Jednocześnie to kraj ogromnych kontrastów – składa się z 17 tysięcy wysp, ponad 300 grup religijnych i etnicznych oraz silnie zakorzenionej kultury kolektywnej. Jak prowadzić negocjacje w Indonezji, gdzie odmowa często przybiera formę milczenia? Jakie sektory stwarzają największe szanse dla polskich firm? W najnowszym odcinku Trade ON AIR. Nowe horyzonty biznesu rynek indonezyjski analizuje Cezary Filipek, Business Development Manager w ZBH w Dżakarcie.
Handel międzynarodowy to nie tylko liczby i kontrakty – to również strategie, relacje i zrozumienie kultur oraz zmieniających się realiów gospodarczych. Seria wideocastów Trade ON AIR. Nowe horyzonty biznesu powstała, by połączyć wiedzę ekspertów z praktycznymi wskazówkami dla przedsiębiorców.
Indonezyjski biznes w praktyce
W piętnastym odcinku serii Trade ON AIR. Nowe horyzonty biznesu pt. „Indonezja dla polskich firm – jak zbudować relacje i uniknąć błędów?” Cezary Filipek analizuje kluczowe elementy indonezyjskiej kultury biznesowej i omawia strategię rozwoju tego kraju do 2045 roku. Ekspert wyjaśnia, jak Polska może wykorzystać rosnącą rolę Indonezji na arenie międzynarodowej oraz jakie możliwości otworzy dla eksporterów negocjowana umowa o wolnym handlu UE–Indonezja. Tłumaczy także, dlaczego Poland Festival stał się jednym z kluczowych narzędzi promocji polskich produktów w Azji Południowo-Wschodniej.
Kolejne odcinki wideocastów są emitowane w poniedziałki i czwartki.

Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH)
- Tel.: +48 22 334 99 10
- E-mail: paih24@paih.gov.pl
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Wiedza (29)
-
Podcast
Kanada – jak dostosować strategię do regionalnych różnic
W 14. odcinku o tym, dlaczego polskie produkty zyskują w Kanadzie i jak CETA wpływa na eksport
ArtykułKolumbia dla polskich firm – jak działać w sercu Ameryki Łacińskiej
W 13. odcinku o tym, dlaczego w Kolumbii biznes to relacje, a nie szybkie decyzje
-
Podcast
Kanada – jak dostosować strategię do regionalnych różnic
W 14. odcinku o tym, dlaczego polskie produkty zyskują w Kanadzie i jak CETA wpływa na eksport
ArtykułKolumbia dla polskich firm – jak działać w sercu Ameryki Łacińskiej
W 13. odcinku o tym, dlaczego w Kolumbii biznes to relacje, a nie szybkie decyzje
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.