Tag: Instytut Boyma
Filtruj powiązane treści
- Wszystko
- Wiedza (14)
-
Artykuł
Sukcesy polskich firm w Azji
Polscy przedsiębiorcy wskazują zakorzenienie w UE jako jeden z czynników sukcesu w państwach Azji
ArtykułSkuteczne strategie marketingowe na rynku chińskim
Strategie marketingowe w Chinach podążają za rosnącą cyfryzacją i preferencjami konsumentów
ArtykułSkuteczne strategie komunikacyjne na rynku indyjskim
Indyjska kultura biznesowa kładzie duży nacisk na spotkania osobiste i nawiązywanie relacji
ArtykułKierunki rozwoju e-commerce w Indiach
W 2024 r. wartość rynku e-commerce przekroczyła 123 mld dolarów
ArtykułUkłady handlowe Unii Europejskiej z państwami Azji i Pacyfiku
Umowy nie ograniczają się do obniżania ceł i barier pozacelnych w handlu towarami i usługami
ArtykułKierunki rozwoju e-commerce w Indonezji
Rynek indonezyjski odpowiada już za ponad połowę przychodów e-commerce w państwach wspólnoty ASEAN
ArtykułUkład CPTPP i jego wpływ na gospodarkę światową
Wartość gospodarek obecnych członków stanowi ok. 15 proc. globalnego produktu krajowego brutto
ArtykułChińskie technologie w pojazdach połączonych pod lupą regulatorów
Producenci będą musieli wyeliminować zależność od chińskich komponentów oprogramowania
ArtykułRCEP – największy blok handlowy świata
Porozumienie zrzesza państwa odpowiadające za 30 proc. globalnego PKB
-
Artykuł
Sukcesy polskich firm w Azji
Polscy przedsiębiorcy wskazują zakorzenienie w UE jako jeden z czynników sukcesu w państwach Azji
ArtykułSkuteczne strategie marketingowe na rynku chińskim
Strategie marketingowe w Chinach podążają za rosnącą cyfryzacją i preferencjami konsumentów
ArtykułSkuteczne strategie komunikacyjne na rynku indyjskim
Indyjska kultura biznesowa kładzie duży nacisk na spotkania osobiste i nawiązywanie relacji
ArtykułKierunki rozwoju e-commerce w Indiach
W 2024 r. wartość rynku e-commerce przekroczyła 123 mld dolarów
ArtykułUkłady handlowe Unii Europejskiej z państwami Azji i Pacyfiku
Umowy nie ograniczają się do obniżania ceł i barier pozacelnych w handlu towarami i usługami
ArtykułKierunki rozwoju e-commerce w Indonezji
Rynek indonezyjski odpowiada już za ponad połowę przychodów e-commerce w państwach wspólnoty ASEAN
ArtykułUkład CPTPP i jego wpływ na gospodarkę światową
Wartość gospodarek obecnych członków stanowi ok. 15 proc. globalnego produktu krajowego brutto
ArtykułChińskie technologie w pojazdach połączonych pod lupą regulatorów
Producenci będą musieli wyeliminować zależność od chińskich komponentów oprogramowania
ArtykułRCEP – największy blok handlowy świata
Porozumienie zrzesza państwa odpowiadające za 30 proc. globalnego PKB
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.