Eksport | Import | Inwestycje

Trade.gov.pl

Strona główna > Wiedza > E-commerce za granicą, czyli szanse polskiego cross-border
Poradnik

E-commerce za granicą, czyli szanse polskiego cross-border

e-commerce

Badania pokazują, że polscy przedsiębiorcy borykają się z problemami związanymi z rozszerzeniem działalności e-commerce poza granicę kraju. Dla początkujących graczy na rynku międzynarodowym główną barierą są problemy natury strategicznej, dla doświadczonych są to problemy natury operacyjnej.

W poniższym artykule przedstawimy najczęściej napotykane problemy podczas wejścia w cross-border e-commerce dla przedsiębiorców planujących rozszerzenie swojego biznesu na arenie międzynarodowej.


Omówienie badania „E-commerce za granicą, czyli szanse polskiego cross-border”

Badanie Strix® zidentyfikowało kilka sfer, które są głównymi przeszkodami dla przedsiębiorców. Bariery te znacznie różnią się pomiędzy firmami, które mają już doświadczenie w cross-border, a tymi, które jeszcze nie rozpoczęły międzynarodowej ekspansji.