Duński biznes bez krawata – jak odnieść sukces
Dania to kraj znany z wysokiego poziomu życia i innowacyjnej gospodarki. Swobodna kultura biznesowa, nacisk na lokalne produkty i ekologiczne wartości, a także specyficzne podejście do umów i komunikacji mogą zaskoczyć nieprzygotowanych przedsiębiorców. O tym, jak dostosować się do duńskiej mentalności biznesowej, uniknąć najczęstszych błędów i skutecznie zbudować pozycję na tym wymagającym rynku w najnowszym odcinku Trade ON AIR. Nowe horyzonty biznesu opowiadają ekspertki PAIH Marta Orlikowska i Marzena Pedersen z ZBH w Kopenhadze.
Handel międzynarodowy to nie tylko liczby i kontrakty – to również strategie, relacje i zrozumienie kultur oraz zmieniających się realiów gospodarczych. Seria wideocastów Trade ON AIR. Nowe horyzonty biznesu powstała, by połączyć wiedzę ekspertów z praktycznymi wskazówkami dla przedsiębiorców.
Duńska kultura biznesowa, ekologiczne wartości i strategie dla polskich firm
W dziewiątym odcinku serii Trade ON AIR. Nowe horyzonty biznesu pt. „Duński biznes bez krawata – jak odnieść sukces” Marta Orlikowska i Marzena Pedersen przybliżają kluczowe aspekty duńskiej kultury biznesowej. Ekspertki omawiają m.in. znaczenie punktualności, prostoty w umowach i elastycznego podejścia do stroju. Zwracają uwagę na ekologiczne wartości, które Duńczycy cenią nie tylko w życiu codziennym, ale i w biznesie. Wskazują również, jak polskie firmy mogą skutecznie rywalizować z lokalnymi markami, w jakich sektorach mają największy potencjał oraz które sieci handlowe warto wybrać do sprzedaży swoich produktów.
Kolejne odcinki wideocastów są emitowane w poniedziałki i czwartki.

Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH)
- Tel.: +48 22 334 99 10
- E-mail: paih24@paih.gov.pl
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Wiedza (31)
-
Podcast
Odbudowa czy modernizacja – jak zmieni się ukraiński rynek
W 17. odcinku o roli polskich przedsiębiorców w transformacji ukraińskiego rynku
PodcastGruzja – jak negocjować, gdy cisza nie oznacza odmowy
W 16. odcinku o tym, jak Gruzja otwiera się na polskie firmy i jakie sektory mają potencjał
-
Podcast
Odbudowa czy modernizacja – jak zmieni się ukraiński rynek
W 17. odcinku o roli polskich przedsiębiorców w transformacji ukraińskiego rynku
PodcastGruzja – jak negocjować, gdy cisza nie oznacza odmowy
W 16. odcinku o tym, jak Gruzja otwiera się na polskie firmy i jakie sektory mają potencjał
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.