Portugalia jako brama do nowych rynków – jak zaplanować ekspansję
Portugalia, mimo że dla polskich firm nie jest rynkiem pierwszego wyboru, daje przedsiębiorcom wiele możliwości. Dynamicznie rosnący import z Polski, otwartość na międzynarodową współpracę i strategiczna rola jako brama do krajów portugalskojęzycznych to tylko niektóre z jego atutów. O praktycznych aspektach prowadzenia biznesu w Portugalii w nowym odcinku Trade ON AIR. Nowe horyzonty biznesu opowiada Dariusz Duda, kierownik ZBH w Lizbonie.
Handel międzynarodowy to nie tylko liczby i kontrakty – to również strategie, relacje i zrozumienie kultur oraz zmieniających się realiów gospodarczych. Seria wideocastów Trade ON AIR. Nowe horyzonty biznesu powstała, by połączyć wiedzę ekspertów z praktycznymi wskazówkami dla przedsiębiorców.
Portugalia jako przyczółek do ekspansji
W jedenastym odcinku serii Trade ON AIR. Nowe horyzonty biznesu pt. „Portugalia jako brama do nowych rynków – jak zaplanować ekspansję„ Dariusz Duda wyjaśnia, dlaczego relacje i zaufanie odgrywają kluczową rolę na portugalskim rynku. Opowiada o specyfice tamtejszego biznesu, w którym osobiste kontakty są ważniejsze niż formalna korespondencja. Zwraca uwagę na błędy, które często popełniają polscy przedsiębiorcy i podpowiada, jak skutecznie wykorzystać Portugalię jako przyczółek do ekspansji na inne rynki portugalskojęzyczne, zwłaszcza w Afryce.

Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH)
- Tel.: +48 22 334 99 10
- E-mail: paih24@paih.gov.pl
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Wiedza (34)
-
Podcast
Inwestycje w Polsce – jakie czynniki przyciągają kapitał
W 20. odcinku o tym, jak Polska przyciąga inwestycje i w jakich sektorach rośnie konkurencja
PodcastEksport poza UE – jak korzystać z unijnych narzędzi
W 19. odcinku o barierach handlowych i narzędziach wspierających eksport na rynki pozaunijne
-
Podcast
Inwestycje w Polsce – jakie czynniki przyciągają kapitał
W 20. odcinku o tym, jak Polska przyciąga inwestycje i w jakich sektorach rośnie konkurencja
PodcastEksport poza UE – jak korzystać z unijnych narzędzi
W 19. odcinku o barierach handlowych i narzędziach wspierających eksport na rynki pozaunijne
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.