Kolumbia dla polskich firm – jak działać w sercu Ameryki Łacińskiej
Kolumbia to czwarta co do wielkości gospodarka Ameryki Południowej i rynek pełen kontrastów. Dynamiczny rozwój sektora rolniczego, farmaceutycznego i energetycznego otwiera drzwi dla zagranicznych firm, ale biurokracja i długie procedury rejestracyjne mogą skutecznie opóźnić wejście na rynek. Dlaczego w Kolumbii oficjalnie nie odrzuca się propozycji biznesowych? Jak długo czeka się na rejestrację produktów i czy warto dzielić koszty z importerem? O tym wszystkim w najnowszym odcinku Trade ON AIR. Nowe horyzonty biznesu opowiadają Tomasz Bajon i Anna Dobrzycka, eksperci PAIH w Bogocie.
Handel międzynarodowy to nie tylko liczby i kontrakty – to również strategie, relacje i zrozumienie kultur oraz zmieniających się realiów gospodarczych. Seria wideocastów Trade ON AIR. Nowe horyzonty biznesu powstała, by połączyć wiedzę ekspertów z praktycznymi wskazówkami dla przedsiębiorców.
Sukces w Kolumbii wymaga cierpliwości
W trzynastym odcinku serii Trade ON AIR. Nowe horyzonty biznesu pt. „Kolumbia dla polskich firm – jak działać w sercu Ameryki Łacińskiej” Tomasz Bajon i Anna Dobrzycka analizują kluczowe sektory eksportowe, wymagania dotyczące certyfikacji produktów oraz bariery administracyjne, które mogą wydłużyć proces wejścia na rynek nawet o kilka miesięcy. Podkreślają, jak dużą rolę odgrywają osobiste relacje, znajomość języka hiszpańskiego oraz cierpliwość w negocjacjach. Eksperci wyjaśniają również, dlaczego Kolumbia może być kluczowym punktem startowym do ekspansji w Ameryce Łacińskiej oraz jakie wsparcie oferuje PAIH polskim firmom.

Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH)
- Tel.: +48 22 334 99 10
- E-mail: paih24@paih.gov.pl
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Wiedza (34)
-
Podcast
Inwestycje w Polsce – jakie czynniki przyciągają kapitał
W 20. odcinku o tym, jak Polska przyciąga inwestycje i w jakich sektorach rośnie konkurencja
PodcastEksport poza UE – jak korzystać z unijnych narzędzi
W 19. odcinku o barierach handlowych i narzędziach wspierających eksport na rynki pozaunijne
-
Podcast
Inwestycje w Polsce – jakie czynniki przyciągają kapitał
W 20. odcinku o tym, jak Polska przyciąga inwestycje i w jakich sektorach rośnie konkurencja
PodcastEksport poza UE – jak korzystać z unijnych narzędzi
W 19. odcinku o barierach handlowych i narzędziach wspierających eksport na rynki pozaunijne
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.