Gruzja – jak negocjować, gdy cisza nie oznacza odmowy
Gruzja to niewielki, ale intensywnie rozwijający się rynek o strategicznym położeniu. Łatwość prowadzenia działalności, uproszczone procedury celne i zachęty inwestycyjne sprawiają, że kraj ten przyciąga zagranicznych przedsiębiorców. Jak skutecznie prowadzić rozmowy z gruzińskimi partnerami? Jakie sektory mają największy potencjał? Jakie wsparcie oferuje PAIH polskim firmom? O tym wszystkim w najnowszym odcinku Trade ON AIR. Nowe horyzonty biznesu opowiada Gvantsa Grigalashvili, kierownik ZBH PAIH w Tbilisi.
Handel międzynarodowy to nie tylko liczby i kontrakty – to również strategie, relacje i zrozumienie kultur oraz zmieniających się realiów gospodarczych. Seria wideocastów Trade ON AIR. Nowe horyzonty biznesu powstała, by połączyć wiedzę ekspertów z praktycznymi wskazówkami dla przedsiębiorców.
Jak skutecznie prowadzić biznes w Gruzji
W szesnastym odcinku serii Trade ON AIR. Nowe horyzonty biznesu pt. „Gruzja – jak negocjować, gdy cisza nie oznacza odmowy” Gvantsa Grigalashvili omawia kluczowe aspekty prowadzenia działalności gospodarczej w Gruzji, od administracji po kulturę biznesową. Ekspertka wyjaśnia, dlaczego Gruzja może być bramą do rynków Azji Centralnej, jakie zachęty inwestycyjne oferuje tamtejszy rząd oraz jak Polskie Dni stały się skutecznym narzędziem promocji polskich marek w regionie.

Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH)
- Tel.: +48 22 334 99 10
- E-mail: paih24@paih.gov.pl
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Wiedza (34)
-
Podcast
Inwestycje w Polsce – jakie czynniki przyciągają kapitał
W 20. odcinku o tym, jak Polska przyciąga inwestycje i w jakich sektorach rośnie konkurencja
PodcastEksport poza UE – jak korzystać z unijnych narzędzi
W 19. odcinku o barierach handlowych i narzędziach wspierających eksport na rynki pozaunijne
-
Podcast
Inwestycje w Polsce – jakie czynniki przyciągają kapitał
W 20. odcinku o tym, jak Polska przyciąga inwestycje i w jakich sektorach rośnie konkurencja
PodcastEksport poza UE – jak korzystać z unijnych narzędzi
W 19. odcinku o barierach handlowych i narzędziach wspierających eksport na rynki pozaunijne
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.