Jak przygotować firmę na ekspansję do Niemiec?
Niemcy to największa gospodarka Europy i kluczowy partner handlowy Polski, ale wejście na ten rynek wymaga solidnego przygotowania. Jakie wyzwania stoją przed przedsiębiorcami w obliczu spowolnienia gospodarczego i zmian politycznych? Jakie błędy najczęściej popełniają polskie firmy i jak ich unikać? Jakie sektory oferują największe szanse rozwoju, a które są szczególnie wymagające? O realiach prowadzenia biznesu w Niemczech, kwestiach prawnych i strategiach skutecznej ekspansji w nowym odcinku Trade ON AIR. Nowe horyzonty biznesu pt. „Jak przygotować firmę na ekspansję do Niemiec” opowiada Łukasz Chrabański, kierownik ZBH we Frankfurcie.
Handel międzynarodowy to nie tylko liczby i kontrakty – to również strategie, relacje i zrozumienie kultur oraz zmieniających się realiów gospodarczych. Seria wideocastów Trade ON AIR. Nowe horyzonty biznesu powstała, by połączyć wiedzę ekspertów z praktycznymi wskazówkami dla przedsiębiorców.
Kluczowe wyzwania, standardy i strategie sukcesu
W siódmym odcinku serii Trade ON AIR. Nowe horyzonty biznesu pt. „Jak skutecznie wejść na rynek niemiecki?” Łukasz Chrabański omawia aktualną sytuację gospodarczą Niemiec i jej wpływ na przedsiębiorców. Wyjaśnia, jak zmiany technologiczne i wysokie standardy jakości kształtują konkurencyjność, jakie pułapki czekają na firmy wchodzące na ten rynek oraz dlaczego współpraca z niemieckimi partnerami wymaga cierpliwości i długoterminowego podejścia. Ekspert podpowiada także, jakie narzędzia wsparcia są dostępne dla polskich firm oraz jak skutecznie przygotować strategię ekspansji.
Kolejne odcinki wideocastów są emitowane w poniedziałki i czwartki.

Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH)
- Tel.: +48 22 334 99 10
- E-mail: paih24@paih.gov.pl
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Wiedza (29)
-
Podcast
Biznes w Indonezji – jak wykorzystać boom gospodarczy
W 15. odcinku o Indonezji jako rynku przyszłości i szansach dla polskich firm na rozwój w tym kraju
PodcastKanada – jak dostosować strategię do regionalnych różnic
W 14. odcinku o tym, dlaczego polskie produkty zyskują w Kanadzie i jak CETA wpływa na eksport
-
Podcast
Biznes w Indonezji – jak wykorzystać boom gospodarczy
W 15. odcinku o Indonezji jako rynku przyszłości i szansach dla polskich firm na rozwój w tym kraju
PodcastKanada – jak dostosować strategię do regionalnych różnic
W 14. odcinku o tym, dlaczego polskie produkty zyskują w Kanadzie i jak CETA wpływa na eksport
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.