Jak zdobyć rynek włoski i zbudować trwałe relacje?
Włochy to rynek pełen możliwości, ale też wyzwań, zwłaszcza dla zagranicznych firm. Silna pozycja „Made in Italy”, wymagający partnerzy biznesowi oraz specyficzne podejście do budowania relacji sprawiają, że ekspansja do Włoch wymaga przemyślanej strategii. Jakie branże oferują największy potencjał dla polskich firm? Jak uniknąć najczęstszych błędów i skutecznie nawiązać współpracę z włoskimi partnerami? O realiach biznesowych, specyfice rynku i praktycznych wskazówkach dla polskich przedsiębiorców w nowym odcinku wideocastu Trade ON AIR. Nowe horyzonty biznesu opowiada Aleksandra Leoncewicz, kierownik ZBH w Mediolanie.
Handel międzynarodowy to nie tylko liczby i kontrakty – to również strategie, relacje i zrozumienie kultur oraz zmieniających się realiów gospodarczych. Seria wideocastów Trade ON AIR. Nowe horyzonty biznesu powstała, by połączyć wiedzę ekspertów z praktycznymi wskazówkami dla przedsiębiorców.
Jak zdobyć klientów i uniknąć błędów
W ósmym odcinku serii Trade ON AIR. Nowe horyzonty biznesu pt. „Jak zdobyć rynek włoski i zbudować trwałe relacje?” Aleksandra Leoncewicz przedstawia kluczowe różnice między prowadzeniem biznesu w Polsce i we Włoszech. Ekspertka wyjaśnia, dlaczego jakość produktu to za mało, by zdobyć klientów, jaką rolę odgrywa marketing oraz dlaczego cierpliwość i budowanie relacji są fundamentem sukcesu. Podpowiada także, jak polskie firmy mogą dostosować się do włoskiej mentalności biznesowej i skutecznie przygotować się do eksportu.
Kolejne odcinki wideocastów są emitowane w poniedziałki i czwartki.
Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. (PAIH)
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Wiedza (22)
-
Podcast
Jak przygotować firmę na ekspansję do Niemiec?
W 7. odcinku o wyzwaniach w biznesie, standardach jakości i strategiach ekspansji
PodcastJak skutecznie prowadzić biznes w Szwecji?
W 6. odcinku o realiach biznesu w Szwecji, wsparciu dla firm i szansach dla polskiego eksportu
-
Podcast
Jak przygotować firmę na ekspansję do Niemiec?
W 7. odcinku o wyzwaniach w biznesie, standardach jakości i strategiach ekspansji
PodcastJak skutecznie prowadzić biznes w Szwecji?
W 6. odcinku o realiach biznesu w Szwecji, wsparciu dla firm i szansach dla polskiego eksportu
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.